Az elektromos vauxhall corsa sokkal drágább, mint a benzin verziója, de kényelmes, tágas és szilárd hatótávolsággal rendelkezik
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltési idő |
221-251 mérföld | 7 óra 45 perc (0-100%, 7,4 kW) | 28 perc (10-80%, 100 kW) |
Vauxhall Corsa elektromos ítélet
A Vauxhall Corsa Electric nagyszerű kis elektromos autó. Valójában, miután meghaladta a magas vételi árat (vagy egy jó pénzügyi megállapodást is megsemmisített), nehéz vitatkozni a 200 mérföldes valósvilággal és a rock-fenek működési költségeivel. A legújabb Corsa „Vizor” arca naprakészen hozza a Vauxhall felállás többi részével, és örömmel jelentjük be, hogy a frissített infotainment rendszert sokkal könnyebb használni, mint korábban. Noha a piacon végső soron olcsóbb és tehetségesebb modellek vannak, könnyű látni az Electric Corsa vonzerejét – különösen, ha egy kisvállalati autó után vagy.
Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái
A Vauxhall Corsa erős eladó az Egyesült Királyságban, és sok sofőr már ismeri ezt a jól megalapozott szuperminit. A Corsa Electric ezt a megismerést veszi igénybe, és egyszerűen hozzáad egy teljesen elektromos erőátvitelt, így ez reális lehetőséget jelent azok számára, akik első lépéseiket egy EV -be akarják tenni.
A korábban Vauxhall Corsa-E-nek hívták, a Corsa Electric szorosan kapcsolódik a Peugeot E-208-hoz, amellyel megosztja platformját és számtalan részét. Mechanikusan hasonló a nagyobb, de nem sokkal drágább, a Vauxhall Mokka Electric.
A Corsa Electric energiája egy 50 kWh vagy 51 kWh -os akkumulátor jóvoltából származik. Ennek az apró 1kwW -os különbségnek kissé hatása van a WLTP kombinált akkumulátor -tartományra, mivel a számot 221 mérföldről 251 mérföldre növeli. A nagyobb akkumulátorral egy erősebb, 154 lóerős motorral is rendelkezik, bár az 50 kW -os autók nem túl messzire, a 134 lóerővel.
Annak ellenére, hogy az energiatermelést mutatják, mindkét modell hivatalosan 8,2 másodpercig tart, hogy elérje a 62 mph -t a leállástól, és ugyanazzal a 93 mph -os maximális sebességgel is rendelkeznek. Nem számít, melyik modellre megy, a Corsa Electric minden verziója a szokásos 100 kW-os gyors töltést kap, lehetővé téve a 10-80% -os feltöltést körülbelül fél óra alatt.
Sajnos a Corsa Electric nem annyira megfizethető, mint az égés-meghajtású társa, a belépő szintű modell most már alig több mint 29 000 fontotól kezdődik, és az ár több mint 34 000 fontra emelkedik a Top-Spec Big-Battery verzió számára. Összehasonlításképpen, a benzin felállás 20 000 font alatt kezdődik.
A riválisok esetében a nagyobb, praktikusabb MG4 EV kevesebb, mint 27 000 font, míg a Vauxhall Peugeot E-208 testvére csak félénk 30 000 fontotól kezdődik. A nagyobb Mokka Electric SUV belépő szintű változata kevesebb, mint 500 fontnál többet fizet, mint egy alap Corsa Electric.
A Corsa Electric felépítés jelenleg három burkolatból áll: Design, GS és Ultimate. Ahogyan reméli, figyelembe véve a magas listaárat, még az alapvető autók is jól felszereltek, 16 hüvelykes könnyűfém kerekekkel, LED-es lámpákkal, klímaberendezéssel, hátsó parkolóérzékelőkkel és egy hét hüvelykes érintőképernyővel az Apple CarPlay és az Android Auto segítségével.
A GS Trim választása lehetőséget kínál az újabb, 51kWh-os erőátvitelre, és tovább bővíti a készletlistát egy nagyobb 10 hüvelykes képernyővel, sportosabb ülésekkel, kettős hangú tetővel és egy fordított kamerával. A tartomány tetejű végső modellje fűtött masszázs üléseket és mátrix által vezetett fényszórókat kap, de legalább 33 000 fontba kerül.
Noha a készpénzárak kissé meredek, voltak nagyon csábító pénzügyi és lízingügyletek, amelyeket maga a Vauxhall, valamint a különféle brókerek útján találnak. Javasoljuk, hogy vásároljon egy üzletet, ha szereti, ha Corsa Electric van a kocsiútján.