Mack 125 évvel ezelőtt kezdte meg a kezdetét, amikor Jack és Gus Mack 1900-ban alapította a társaságot Brooklynban, New York-ban. Azóta a Mack név szinonimává vált a nagy teherbírású és félpótkocsihoz közel 30 országban. Miközben Mack ipari vezetője a teherautó világában, ne várja el, hogy a cég hamarosan felajánlja a kisteherautót.
A vállalat online „Build My Mack” eszköze szerint a Mack Truck Bulldog által díszített motorháztető alatt elérhető motorok jelenlegi sorozata tartalmazza a vállalat tulajdonosi MP7, MP8, MP8HE, MP13 és MP13HE dízel motorjainak különféle konfigurációit, valamint a Cummins L9N földgázmotor és az akkumulátoros opulációs rendszerek lehetőségeit.
A Mack Semi Truck kínálata magában foglalja a himnuszt, a csúcsot és a Pioneer modelleket. Az MP7, MP8 és MP8HE motorok a Mack Anthemben kaphatók, míg a Pinnacle csak MP8 és MP8HE motor lehetőségeit kínálja. A felső vonalú Mack Pioneer választható az MP13 vagy az MP13HE motorok között.
Egyéb dízel Mack teherautók, beleértve a dobozt, a cementkeverőt, a dump, a szemét, a segédprogramot és a síkágyas típusokat, általában MP7, MP8 és MP8HE motorokat használnak. Az összes MACK MP -motorot, az átvitel és a hajtóerék mellett, fejlesztették és gyártják a Maryland -i Hagerstownban, a Mack Termelő létesítményben.
Mennyi energiájuk van a Mack Truck motoroknak?
A Mack Truck dízelmotorja a legtöbb lóerővel az MP13 (a fenti látható). A Mack Pioneer-ben kapható, 415 és 515 lóerővel, 1550–1900 lb-ft nyomatékkal. Miközben az MP13HE kissé elmarad az 505-maximális lóerővel, magában foglalja a Mack „Energia-visszanyerési technológiáját”, amely a motor által termelt hőt nyomatékká alakítja. Ez a technológia előnyt jelent az MP13HE-nek a nyomaték előállításában, akár 1950 lb-ft elérhető.
A következő sorrendben a Mack MP8 és az MP8HE dízelmotorok. Az MP8 variációk 415 és 505 lóerő között termelnek, a megfelelő 1,460–1860 lb-ft nyomatékkal, a választott alkalmazástól és a konfigurációtól függően. Az MP8HE motorok valamivel kevesebb lóerőt kínálnak, 445 lóerővel feltöltve, de megfelelnek a nyomaték előállításának standard MP8-nak, 1,760 és 1860 lb-ft között.
Az MP7 a legkevésbé nagy teljesítményű dízelmotor a Mack motor felállásában. A MACK MP7 lóerő besorolása a 325–425 tartományba esik, miközben 1,260 és 1560 lb-ft nyomatékot eredményez.
Míg más félkocsi különféle Cummins motorokat használ, addig a Mack néhány teherautóban kínálja a földgázüzemű Cummins L9N-t. A Cummins L9N akár 320 lóerőt és 1000 lb-ft nyomatékot termel, így ez a legkevésbé nagy teljesítményű, de legtisztább üzemeltetési lehetőség.