A lenyűgöző Audi A6 E-Tron egy végrehajtó EV, amely szinte minden területen megfelelővé teszi
Audi A6 E-Tron ítélet
Az Audi nagyszerű munkát végzett az új A6 e-tronnal. Az All-elektromos végrehajtó modell, amely Sportback vagy Avant Estate űrlapokban kapható, sok dobozt jelöl be a vásárlók számára, akik kényelmesek, praktikusak és technikával tele vannak. Megtaláltunk egy csípőt a páncéljában. A hátsó tér veszélyt jelent arra, hogy a vásárlóknak komolyan kell gondolkodniuk arról, hogy az autó megfelel-e az egyedi utasszállító igényeiknek.
Ezt a fontos pontot eltekintve, az A6 E-Tron rendkívül jól lekerekített; Szeretjük annak elegáns külsőjét, amelyet egy kényelmes utazás és lenyűgöző fedélzeti technológia kiegészít. Mivel az Audi állítólagos tartományú adatai több mint 400 mérföldre utalnak az egyetlen töltéshez, lenyűgöző hatékonysággal párosítva, az A6 E-Tron a legjobb all-elektromos Audi Executive autók közé tartozik.
Részletek, specifikációk és alternatívák
Már kiemeltük, hogy annak ellenére, hogy vonzó mindenoldalú, az A6 E-Tron nem egészen hibátlan, de néhány közelebbi riválisának a kulcsfontosságú területeken is rövidre kerül.
A BMW i5 csak akkor tekinthető kompromisszumnak, ha úgy gondolja, hogy a klaszter-architektúra (Clar) platformja a tiszta jégbeállításoktól kezdve az enyhe hibrid, a plug-in hibrid és az allektromos hajtóművekig terjed.
Az ábrák tanulmányozása többet mutat; Az i5 40E modellnél sokkal kevesebb tartományt szállít, mint az A6 E -Tron ekvivalens – elsősorban a kisebb akkumulátor és az alacsonyabb hatékonyság miatt.
Mind a BMW, mind a másik szoros rivális, a Mercedes EQE, hátul több helyet kínál, mint az Audi A6 E-Tron. Az EQE azonban valóban küzd annak érdekében, hogy bárhol elérje a hivatalos hatótávolságát, és rendkívül csalódást okoz a vezetéshez – olyan mértékben, hogy nehezen tudjuk jóváhagyni a vásárlást.
Ha nem kell rendszeresen hordoznia a magasabb utasokat a hátsó ülésekben, akkor az A6 E-Tron minden bizonnyal az elektromos ügyvezető szalon. Oké, nem kínálja a minimalista formatervezési vagy csábító égési motorok hagyományos audi-jeleit, de az osztályvezető tartományt, valamint kényelmes vezetési élményt és lenyűgöző értéket hoz.
Az A6 E-Tron tartomány körülbelül 63 300 GBP-től kezdődik a belépési sportmodellnél, 3500 font lépéssel az S Line specifikációig, és további 5000 fontot igényel egy csúcskategóriás kiadás 1 autójának megszerzéséhez. Ha a nagyobb Avant birtokot választja, akkor 2000 fontot kell kihoznia, ha a teljesítmény-központú S6 ára 98 000 font.
A belépő szintű E-Tron hajtómű 83 kWh-os akkumulátorral és egy, hátsó szerelt motorral rendelkezik, amely 321 lóerős, míg a teljesítmény a következő lépés-egy nagyobb 100 kWh-os akkumulátor felhasználásával, a teljes teljesítmény 374 lóerővel. A csúcskategóriás quattro verzió ugyanazt a 100 kWh-os akkumulátort használja, de kettős motoros konfigurációval, amely 455 lóerővel rendelkezik. A sport specifikációjának megfelelő variánsainak igényelt teljes tartománya 384 mérföld, 464 mérföld és 440 mérföld, a számok kissé leesnek, ha az S Line vagy az 1. kiadású autót választják.
Tartomány, akkumulátor mérete és töltése
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltés |
83kWh akkumulátor / 384 mérföld | 7,5 óra kb. (10-80%, 7,4 kW) | 21 perc (10-80%, 270 kW) |
100 kWh akkumulátor / 464 mérföld | 9 óra kb. (10-80%, 7,4 kW) | 21 perc (10-80%, 270 kW) |
Az Audi gondoskodott arról, hogy az A6 E-Tron kiemelkedjen a BMW és a Mercedes riválisaiból, a BIG BIG akkumulátor lehetőségeivel, valamint a jó hatékonysággal együtt. A sportteljesítmény modelljét, ha a Paper On Paper hatékonysági besorolása 4,4 m/kWh-t választja, akkor a Sport Performance Model-t választja, ha a Sport Performance modellt választja.
Saját tesztünk során körülbelül 3,9 m/kWh körül láttuk, ami tisztességes, amikor figyelembe vesszük a dombos útvonalunk mentén tapasztalt meredek mászást, valamint a nagyobb 21 hüvelykes könnyűfém kerekeket, amelyek autónkon lovagoltak. Összehasonlításképpen: a BMW i5 40E M Sport több, mint az A6 E-Tron, valamivel kevesebb energiát kínál, és csak az átlagos tartományt képes összegyűjteni, akár 384 mérföld is. A Mercedes EQE350+ AMG vonalmodell sem az Audi -t sem tudja felülmúlni az egyetlen töltésből fedezett mérföldek szempontjából.
Futási költségek és biztosítás
Az A6 E-Tron egy olyan ügyvezető autó, amelynek ára megegyezik, bár a 63 000 font feletti érintéstől kezdve még mindig olcsóbb, mint a BMW vagy a Mercedes verseny. Arra számíthat, hogy a biztosítási díjak drágák, azonban az összes Audi A6 E-Tron modell valószínűleg a legjobban értékelt biztosítási csoportokban.
Az ütemezett karbantartás költségeinek elterjesztése érdekében az Audi havi fizetési terveket kínál (39,99 GBP-től kezdve), amelyek akár négy évig terjednek az A6 E-Tron számára.
Mint fentebb említettük, az Audi A6 E-Tron kiváló teljes tartományt kínál, a szilárd hatékonysággal együtt, ami azt jelenti, hogy nem kell rendszeresen használnia a drágább nyilvános gyors töltőket (kivéve, ha napi száz mérföldet fedez fel). Azok a canny -tulajdonosok, akik képesek otthon feltölteni az akkumulátort, nagy megtakarítást eredményezhetnek; Például, ha az alacsony éjszakai energia-tarifát 7p / kilowatt órás órán át használják, körülbelül 6 és 7 font költsége lenne, ha 0-100% -os díjat fizetnek.
Teljesítmény, motor és meghajtó
Modell | 0-62 mph | Maximális sebesség | Meghajtott kerekek | Hatalom |
Audi A6 E-Tron | 6.0s (indítóvezérléssel) | 130 mph | Hátulsó | 282BHP |
Audi A6 E-Tron Performance | 5.4s | 130 mph | Hátulsó | 362BHP |
Audi A6 E-Tron quattro | 4.5s (indítóvezérléssel) | 130 mph | Négykerék-meghajtó | 422BHP |
Az Audi együtt fejlesztette az A6 E-Tron új PPE platformját a Porsche-vel, és megosztja ezt az architektúrát más elektromos családi modellekkel, például a Q6 E-Tron és a Macan Electric-szel.
Az A6 E-Tron felállás viszonylag egyszerű és könnyen érthető; A belépési modellek 83 kWh -os akkumulátorral rendelkeznek, hátsó szerelt motorral, 321 lóerővel és 423 nm nyomatékkal. A teljesítményváltozat hátsókerék-meghajtó marad, de egy nagyobb 100 kWh-os akkumulátort használ, és 374 lóerőre növeli az energiát, és a nyomatékot 565 nm-re növeli. A fa teteje a négykerék-meghajtású quattro, ugyanazzal a 100 kWh-os akkumulátorral, de két elektromos motor, 455 lóerő és 580 nm nyomatékkal. A 0-62 mph-os idő kiszámíthatóan gyors, a belépési modell hat másodpercétől a quattro-ig 4,5 másodpercig terjed.
Az Audi tiszta lemez megközelítésének köszönhetően az A6 E-Tron-hoz való megközelítéséről, alaposan jól megtervezettnek érzi magát. A kormányzás és a fékek jó érzést nyújtanak, míg az általános finomítás kiváló-valami mégis lenyűgözőbbé tette, ha figyelembe vesszük a két tonnás plusz tömegét. Az A6 nem érzi magát nehézkes vezetni; Valójában egy kicsit könnyebb, mint a Mercedes EQE, és nagyjából megegyezik a mérleg BMW i5 -rel.
Belső, műszerfal és infotainment
Az Audi tud egy-két dolgot az intelligens, kifinomult formatervezésről, és ez nem csalódott az A6 E-Tron-ban; Akár Sportback, akár Avant Estate formában, az All-elektromos Exec egy lenyűgöző megjelenésű autó.
A kabinon belüli pillantás rengeteg prémium anyagot tár fel, valamint a fényes-fekete akcentussal együtt, amely kétségtelenül nehezebb maradni a karcolásoktól és a foltoktól. Bármelyik specifikációt választja, az A6 kárpitja megfelelő prémiumnak érzi magát, választható a mesterséges bőr a sport vagy az S vonal verzióiban, a Dinamica mikroszálas burkolatban az 1. kiadásban, vagy a Nappa/Milano bőr kombinációval, amely a legmagasabb szintű S6-ban található.
A műszerfal tetején egy hatalmas, ívelt kettős képernyős kijelző helyezkedik el, ami azt jelenti, hogy a vezérlők könnyen elérhetők. Ugyanakkor van egy sor kapcsoló az ajtó panelen, amely a lámpákat, a tükröket, az ablakokat és az ajtózárakat üzemelteti. Mindez kissé túlterheltnek és megfélemlítőnek tűnik, hogy eleinte használja, de azt találtuk, hogy nem tart sokáig megismerni az egészet.
Hogy az impozáns ívelt kijelző 14,5 hüvelykes érintőképernyőből áll, valamint egy 11,9 hüvelykes illesztőprogram-kijelző. Nem tart túl sokáig alkalmazkodni a rendszerhez, és vannak gyorsfunkciók a rendszeresen használt funkciókhoz való hozzáféréshez, ami felhasználóbarátabbá teszi. A képernyő éles és reagáló, és intuitív beállításnak érzi magát.
Noha az éghajlat -ellenőrzéshez nincs fizikai tárcsák, az Audi biztosította, hogy a hőmérséklet vagy a ventilátor sebességének beállításához nem kell vadásznia a különböző menükön keresztül; Ezeknek a kulcsfunkcióknak a dedikált menüje a képernyő alján marad elérhető, függetlenül attól, hogy milyen információkhoz fér hozzá.
Boot hely, ülések és praktikusság
Hossz | Szélesség | Magasság | Boot Space (ülések fel/le) |
4 928 mm | 1923 mm | 1,455 mm | 502/1330 liter |
Kár, hogy mivel az A6 E-Tron olyan jól megtervezett autó, hogy a kabinterület nem igazán felel meg. Az akkumulátorok beillesztésének eszközeként az Audi meglehetősen magasra állította a kabin padlóját. Sajnos az eredmény az, hogy a hátsó tér meglehetősen szoros, és nem segíti a Rakish tetővonal, amely a magasabb utasok számára befolyásolja.
Néhányan azt találhatják, hogy a szokásos sötét fejlécével az A6 E-Tron kabin egy kicsit túl sötét és zárt. Alternatív megoldásként lehetőség van egy üveg tető meghatározására, a világosabb belső díszítéssel együtt, hogy felvilágosítsa a dolgokat, míg ha a hely prioritás, akkor érdemes lehet az Avant Estate -re menni, ami tágabb.
A tárolási lehetőségek jóak; Van egy gyakorlati kesztyűs doboz, valamint egy hasznos középső konzol tálca, bár az ajtózsebek csak kisebb palackokat fogadnak el. 502 liternél a csomagtartó helynek elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy kezelje a napi családi feladatokat és hosszabb közúti utakat, és a motorháztető alatt további 27 liter van, amely ideális a töltőkábelek tárolására.
Megbízhatóság és biztonsági besorolás
Az Audi A6 E-tront még nem tesztelték az ipari biztonsági szakértők, az Euro NCAP, ám az Audi ezen a területen végzett eredményei alapján a legmagasabb besorolást számíthatnánk. Az összes verzió standard felszerelése magában foglalja az adaptív sebességtartó automatát, a közlekedési jelzőlap -felismerést, a sáv indulási figyelmeztető és a sürgősségi féksegédet, többek között az aktív rendszerek között.
A megbízhatóság kevésbé világos, egyszerűen azért, mert az A6 E-Tron újdonsága van, de mivel az A6 új PPE platformját a Porsche-vel együtt gyártották, nagy esélye van a zökkenőmentes vitorlázásra, amennyire a tulajdonjog megy.