Skoda Eyaq Review

Kritikák

A Skoda első testreszabott elektromos autója nagyszerű EV a családok számára-tágas, rengeteg technológiával rendelkezik, és szilárd 300 mérföldes tartományt kínál. Ez is tisztességes ár -érték arányt is képvisel

Hatótávolság Wallbox töltési idő Gyors töltési idő
224-358 mérföld 12 óra 45 perc (0-100%, 7,4 kW) 28 perc (10-80%, 175 kW)

Skoda Eyaq ítélet

A Skoda Eyaq az egyik kedvenc elektromos autónk. Valójában két éve egymást követő, 2022 -ben és 2023 -ban elnyerte a legjobb elektromos családi autó díjat. Ami az Enyaq -ot a számtalan más elektromos családi autó elé helyezi, az a hatalmas mennyiségű kabin- és csomagtartási hely, kiváló finomítás és praktikus „egyszerűen okos” funkciók, amelyek az utóbbi időkben ismertté váltak. A cég első elektromos SUV-ja szintén jó ára egy nagy családi autó számára, ám mégis versenyképes töltési sebességet és hatótávolságú, szép megjelenésű és egy technológiával töltött, de jól felépített és viszonylag egyértelmű kabinot kínál. A 2025-es megjelenéshez szükséges lényegesen frissített modellnek lesz egy Skoda Elroq-ihlette formatervezési átalakítása és új technikája. Megígéri, hogy javítja azt, ami már nagyon lenyűgöző és kívánatos SUV volt.

Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái

Skoda első villamos autókba való becsapása a Citigo IV volt, lényegében a Volkswagen E-UP újjáépített verziója! Ezt mindössze egy évre adták el az Egyesült Királyságban. A cseh márka második kísérlete egy EV -vel, és ami még fontosabb, az első elektromos autója, amelyet a Go to EV szóból terveztek, a következő volt: A Skoda Enyaq Electric Family SUV.

Az Enyaq ugyanazon MEB-platformon és futásfelszerelésen alapul, mint a Volkswagen ID.4 SUV, ID.5 Coupe-SUV és ID. Buzz MPV, valamint az Audi Q4 E-Tron és még a Ford Explorer. Nemcsak el kell lopnia az értékesítést a VW csoport nővérek autóitól, hanem az Enyaq többi kulcsfontosságú riválisa között szerepel a feltűnő Nissan Ariya, a Space Age Hyundai Ioniq 5 és az Egyesült Királyság legkeresettebb elektromos autója, a Tesla modell Y.

Az Enyaq eredetileg 58kWh és 77kWh akkumulátorcsomagokkal érkezett, és ezeket a modelleket „60” és „80” jelölték. De az autó életében Skoda folyamatosan frissítette az Enyaq -ot, és még néhány mérföldnyire kilépett az akkumulátoroktól. 2023 -ban a ’80’ -et „85” -nek nevezték át, köszönhetően a tartományban és az egyéb frissítéseknek, míg 2024 -ben az 58 kWh -ot törölték, és egy kisebb, 52 kWh -os csomag váltotta fel, és egy „50” jelvényt szerez a folyamatban.

Az akkumulátorok választása mellett az Enyaq hátsó vagy négykerék-meghajtóval is érkezik. A belépő szintű 50 modell 224 és 234 mérföld között jó, állítja Skoda, míg a 85-ös 358 mérföldre képes. A négykerék-meghajtású Enyaq 85X kissé elmarad a 318-329 mérföldes tartományával.

Végül, a leggyorsabb kiadás messze az Enyaq VRS, amelynek izmos 335BHP -je van. A kettős motoros felépítésből származó négykerék-meghajtású tapadásnak köszönhetően Skoda szerint a Hot Enyaq mindössze 5,4 másodperc alatt elérheti a 62 mph-t, így a leggyorsabb produkciós autó, amelyet a márka valaha készített.

Az, ahogyan az ENYAQ -t specifikálod, nem különbözik a többi jelenlegi SKODA modelltől. Az Enyaq 50, 50 kiadású és 85 kiadású modellek két belső témával, a tetőtérrel és a lakosztályban kaphatók, amelyek megváltoztatják az anyagválasztást és a kabin színét.

Van még egy Racier Sportline Plus Trim szint is, amely csak a négykerék-meghajtású 85x-es modellben és egy pos L&K verzióban érhető el. Még a tartománytábla VRS verziója is két, a VRS Sports és a VRS Microsuede nevű, megkülönböztető belső témát kínál, amelyek akár lime zöld, akár szürke csöveket és kontrasztos varrást adnak.

Skoda első testreszabott EV -je versenyképes áron egy nagy családi autó számára, bár eltűnt azok a napok, amikor a cseh márka kínálata több ezer fontkal aláhúzza a Volkswagen társaikat. A belépő szintű Enyaq 50 jelenleg alig 37 000 fontotól kezdődik-ugyanúgy, mint az ekvivalens VW ID.4-, a nagy teljesítményű VRS modell, amely több mint 53 000 font árcédulát parancsol.

Függetlenül attól, hogy a Skoda Enyaq továbbra is jó ár -érték arányt képvisel, tekintettel arra, hogy a prémium mennyire érzi magát, és az általa kínált hely. A felállás választása a Spec Mid Spec Eyaq 80 kiadás, hosszabb távolságú és hosszú felszereléslistájával, amely tartalmazza a LED fényszórókat, egy 13 hüvelykes érintőképernyőt, SAT NAV-val, Apple CarPlay és Android Auto, valamint a Cruise Control, az elülső és a hátsó parkolóérzékelők, valamint a fordított kamera.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.