A Skoda első testreszabott elektromos autója nagyszerű EV a családok számára-tágas, rengeteg technológiával rendelkezik, és szilárd 300 mérföldes tartományt kínál. Ez is tisztességes ár -érték arányt is képvisel
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltési idő |
224-358 mérföld | 12 óra 45 perc (0-100%, 7,4 kW) | 28 perc (10-80%, 175 kW) |
Skoda Eyaq ítélet
A Skoda Eyaq az egyik kedvenc elektromos autónk. Valójában két éve egymást követő, 2022 -ben és 2023 -ban elnyerte a legjobb elektromos családi autó díjat. Ami az Enyaq -ot a számtalan más elektromos családi autó elé helyezi, az a hatalmas mennyiségű kabin- és csomagtartási hely, kiváló finomítás és praktikus „egyszerűen okos” funkciók, amelyek az utóbbi időkben ismertté váltak. A cég első elektromos SUV-ja szintén jó ára egy nagy családi autó számára, ám mégis versenyképes töltési sebességet és hatótávolságú, szép megjelenésű és egy technológiával töltött, de jól felépített és viszonylag egyértelmű kabinot kínál. A 2025-es megjelenéshez szükséges lényegesen frissített modellnek lesz egy Skoda Elroq-ihlette formatervezési átalakítása és új technikája. Megígéri, hogy javítja azt, ami már nagyon lenyűgöző és kívánatos SUV volt.
Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái
Skoda első villamos autókba való becsapása a Citigo IV volt, lényegében a Volkswagen E-UP újjáépített verziója! Ezt mindössze egy évre adták el az Egyesült Királyságban. A cseh márka második kísérlete egy EV -vel, és ami még fontosabb, az első elektromos autója, amelyet a Go to EV szóból terveztek, a következő volt: A Skoda Enyaq Electric Family SUV.
Az Enyaq ugyanazon MEB-platformon és futásfelszerelésen alapul, mint a Volkswagen ID.4 SUV, ID.5 Coupe-SUV és ID. Buzz MPV, valamint az Audi Q4 E-Tron és még a Ford Explorer. Nemcsak el kell lopnia az értékesítést a VW csoport nővérek autóitól, hanem az Enyaq többi kulcsfontosságú riválisa között szerepel a feltűnő Nissan Ariya, a Space Age Hyundai Ioniq 5 és az Egyesült Királyság legkeresettebb elektromos autója, a Tesla modell Y.
Az Enyaq eredetileg 58kWh és 77kWh akkumulátorcsomagokkal érkezett, és ezeket a modelleket „60” és „80” jelölték. De az autó életében Skoda folyamatosan frissítette az Enyaq -ot, és még néhány mérföldnyire kilépett az akkumulátoroktól. 2023 -ban a ’80’ -et „85” -nek nevezték át, köszönhetően a tartományban és az egyéb frissítéseknek, míg 2024 -ben az 58 kWh -ot törölték, és egy kisebb, 52 kWh -os csomag váltotta fel, és egy „50” jelvényt szerez a folyamatban.
Az akkumulátorok választása mellett az Enyaq hátsó vagy négykerék-meghajtóval is érkezik. A belépő szintű 50 modell 224 és 234 mérföld között jó, állítja Skoda, míg a 85-ös 358 mérföldre képes. A négykerék-meghajtású Enyaq 85X kissé elmarad a 318-329 mérföldes tartományával.
Végül, a leggyorsabb kiadás messze az Enyaq VRS, amelynek izmos 335BHP -je van. A kettős motoros felépítésből származó négykerék-meghajtású tapadásnak köszönhetően Skoda szerint a Hot Enyaq mindössze 5,4 másodperc alatt elérheti a 62 mph-t, így a leggyorsabb produkciós autó, amelyet a márka valaha készített.
Az, ahogyan az ENYAQ -t specifikálod, nem különbözik a többi jelenlegi SKODA modelltől. Az Enyaq 50, 50 kiadású és 85 kiadású modellek két belső témával, a tetőtérrel és a lakosztályban kaphatók, amelyek megváltoztatják az anyagválasztást és a kabin színét.
Van még egy Racier Sportline Plus Trim szint is, amely csak a négykerék-meghajtású 85x-es modellben és egy pos L&K verzióban érhető el. Még a tartománytábla VRS verziója is két, a VRS Sports és a VRS Microsuede nevű, megkülönböztető belső témát kínál, amelyek akár lime zöld, akár szürke csöveket és kontrasztos varrást adnak.
Skoda első testreszabott EV -je versenyképes áron egy nagy családi autó számára, bár eltűnt azok a napok, amikor a cseh márka kínálata több ezer fontkal aláhúzza a Volkswagen társaikat. A belépő szintű Enyaq 50 jelenleg alig 37 000 fontotól kezdődik-ugyanúgy, mint az ekvivalens VW ID.4-, a nagy teljesítményű VRS modell, amely több mint 53 000 font árcédulát parancsol.
Függetlenül attól, hogy a Skoda Enyaq továbbra is jó ár -érték arányt képvisel, tekintettel arra, hogy a prémium mennyire érzi magát, és az általa kínált hely. A felállás választása a Spec Mid Spec Eyaq 80 kiadás, hosszabb távolságú és hosszú felszereléslistájával, amely tartalmazza a LED fényszórókat, egy 13 hüvelykes érintőképernyőt, SAT NAV-val, Apple CarPlay és Android Auto, valamint a Cruise Control, az elülső és a hátsó parkolóérzékelők, valamint a fordított kamera.