Az AWD autók nagy előnyt kínálnak, ha az utak sima lesznek. Segítenek az esőben, a kavicsban és még az alkalmi terepjáró parancsikonban is. Ugyanakkor a használt autóárak nem olyanok voltak, mint korábban 2019-ben, és egy megbízható modell megtalálása a négykerék-meghajtással, miközben költségvetésben lehetetlen feladatnak tűnhet.
A jó hír az, hogy még mindig vannak szilárd AWD (nem szabad összetéveszteni a 4WD -vel), amely nem szakítja meg a bankot. De ahhoz, hogy elérjék őket, az okos vásárlás kritikus jelentőségű. Nem minden használt autó jó üzlet, ezért érdemes a bevált eredményekkel rendelkező márkákra összpontosítani, és ragaszkodni kell a hosszú távú tartósságról ismert modellekhez.
Használt AWD járművek vásárlása közben kezdje meg az alapok megtekintésével: állapot, futásteljesítmény és karbantartási nyilvántartások. A tiszta szolgáltatási előzmények egy zöld zászló, és egy harmadik fél ellenőrzése is. Ne hagyja ki a jármű előzmények jelentését sem. Ez feltárhatja a baleseteket vagy a kilométer -számlálókat. Itt felsoroljuk a 7 legjobb AWD modellt, amelyet 10 000 dollár alatt használhat, amelyek a fenti funkciókat és még sok minden mást kínálnak.
A legjobb összesség: 2013 Subaru Outback
A 2013. évi Subaru Outback komoly minden időjárási képességet nyújt jóval 10 000 dollár alatt. A szokásos szimmetrikus négykerék-meghajtó rendszere és 8,7 hüvelykes távolságra kiemelkedő választássá teszi a hó, az eső vagy a könnyű terepjáró használatát. A 2,5 literes négyhengeres motor a legtöbb kivágást 173 lóerővel hajtja végre, párosítva akár CVT, akár hatsebességű kézikönyvvel.
Az outback azonban nem rendelkezik hibáival. Egyes járművezetők úgy találják, hogy a gyorsulás alulteljesítő, különösen az alapmotorban, és az alap sztereo rendszerben hiányzik a gazdagság, amelyet ezen az áron elvárhat. A magasabb burkolatok, bár további funkciókat kínálnak, túlságosan bonyolult kezelőszervekkel zsúfoltnak érezhetik magukat, amelyek inkább elvonhatják a vezetési élményt. Ezenkívül a közúti zaj észrevehetővé válik az autópálya sebességén, ami kellemetlen lehet, ha többnyire hosszú utat tesz a munkába.
Ennek ellenére az Outback továbbra is azt adja, hogy sok vásárló számára számít. Belül tágas, és tisztességes technológiával rendelkezik az árért, beleértve a Bluetooth és a Subaru látóhelyi segítségnyújtási rendszerét a magasabb burkolatokon. Ez hozzáteszi az előremenő ütközési enyhítést, a sáv indulási figyelmeztetését és az adaptív sebességtartó automatikát – olyan funkciók, amelyek nemcsak növelik a biztonságot, hanem a hosszú meghajtókat is kevesebb adóztatáshoz teszik. Míg egyes versenytársak gyorsabb képernyőket vagy intuitív infotainment rendszereket kínálhatnak, az Outback funkcionális és felhasználóbarát dolgokat tart, amelyeket sok járművezető értékel.
Legjobb kompakt SUV: 2013 Toyota RAV4
A 2013 -as RAV4 tartósságáról, szilárd üzemanyag -fogyasztásáról és 73,3 köbméter rakományterületéről ismert, az ülések összecsukva. Eldobta az opcionális V6 motort és a harmadik sor ülőhelyét egy ésszerűbb beállítás javára. Kizárólag egy 2,5 literes négyhengeres motor hajtja, és egy hatsebességes automatikus párosítva 176 lóerőt és 172 lb-ft nyomatékot biztosít.
Az AWD és a 6,3 hüvelykes szabadon tartó távolság megfelelő terepjáró képességet biztosít. Az üzemanyag -hatékonyság versenyképes, legfeljebb 31 mpg autópályával. Az átalakított lift-gate most tetőcsuklatt és könnyebb, a tartalék gumiabroncs a rakomány padlója alatt mozog.
A hátrányok közé tartozik egy nyafogó zaj a gyorsulás során, és a belső anyagok, amelyek alapvetőnek érzik magukat, sok felhasználói vélemény szerint. Ugyanakkor összességében jól lovagol, és jó biztonsági funkciókat kínál, így erős lehetőséget kínál a vásárlók számára, csak kissé a 10 000 dolláros tartományban, akik hosszú távú megbízhatóságot akarnak. Végül is a Toyota az egyik legmegbízhatóbb autómárka.
A legjobb közepes méretű SUV: 2012 Honda Pilot
A 2012. évi Honda pilóta szilárd választás azoknak a családoknak, amelyek helyükre és közüzemre van szükségük. A modellév frissítései között szerepel egy felülvizsgált rács, továbbfejlesztett kabin anyagok, egy csendesebb utazás és jobb elrendezés a középső veremhez. Egy 3,5 literes V6-os, 250 lóerővel és 253 lb-ft nyomatékkal táplálva, akár 4500 fontot, és három soron nyolc ülőhely. Az ötfokozatú automatikus sebességváltó és a rendelkezésre álló AWD a legtöbb körülmények között képes.
A lovaglás minősége sima, különösen a durva járda felett, bár a kormányzás lassúnak érzi magát, és a jármű észrevehető ömlesztett. A gyorsulás lassú, a harmadik sor szűk a felnőttek számára, és az üzemanyag -fogyasztás nem nagyszerű.
A dobozos alakja azonban kiváló rakományterületet biztosít, maximálisan 87 köbméternyire, hátsó ülésekkel összehajtva. Magas biztonsági jeleket szerzett az IIHS -en, biztosítva a rangos felső biztonsági válogatás megjelölését az adott modellévre. Ez az elismerés a pilóta erős teljesítményén alapult számos kulcsfontosságú összeomlási értékelés során. Pontosabban, a legmagasabb „jó” besorolást kapta a közepes átfedési elülső, oldalsó ütközés, a tető szilárdsága, valamint a fejtámlák és ülések teszteiben.
Ezt következetesen dicsérték az erõs és hosszú távú megbízhatóságának áttekintéseiben is. Például az Edmunds tulajdonosa megemlítette a 2012 -es pilótát, amely eléri a 160 000 mérföldet, kijelentve, hogy ez „a legmegbízhatóbb jármű, ami valaha tulajdonában volt”.
Legjobb kompakt autó: 2010 Ford Fusion AWD
A 2010-es Ford Fusion AWD megfizethető, négykerék-meghajtású szedán. 4- vagy 6 hengeres motorral érkezik. Párosítva hatfokozatú kézi vagy automatikus sebességváltóval, a felállás kiegyensúlyozza a teljesítményt és a hatékonyságot, a négyhengeres henger akár 34 mpg-t is az autópályán. A sportdrig 60 km / h sebességgel ér el 6,7 másodperc alatt, gyorsabban, mint a többi fúziós burkolat, de a riválisok, mint például a V6 Mazda 6.
A kezelés összeáll, és az utazás kényelmes marad, bár a fékek alulteljesítőnek érzik magukat, és a megállási távolságok hosszúak. A standard biztonsági funkciók között szerepel a stabilitásszabályozás, a blokkolásgátló fékek és az oldalsó légzsákok. A kabin tiszta módon van megtervezve, és olyan funkciókkal van csomagolva, mint a rendelkezésre álló szinkronizáló hangvezérlők, a Bluetooth és a kettős zóna éghajlat.
Úgy tűnik, hogy átviteli problémái vannak. Az egyik felhasználó megosztotta a Reddit R/MechanicAdvice -jén, hogy a fúziós sebességváltó megrázkódtat, és néha kiszáll, és megköveteli, hogy húzzák át és állítsák vissza a sebességváltót a funkció visszanyerése érdekében. Egy másik felhasználó válaszolt, ami azt sugallta, hogy a magas futásteljesítménynél, különösen akkor, ha a sebességváltót nem szervizelték, valószínűleg azt lehet cserélni, a becsült költségek 2000 és 3500 dollár között mozognak. Emellett a hátrányok minimálisak, elsősorban egy rágcsáló négyhengeres motor jegyzetére és a nem sportos modellekben történő zsibbadási kormányzásra korlátozódnak.
A legjobb luxus sportszedán: 2006 Infiniti G35X
A 2006-os Infiniti G35X egy éles, teljesítmény-központú szedán, amelyet a Nissan FM platformján építettek, és a gyökereket megosztják a 350Z-vel. A 280 lóerős 3,5L V6, a hátsó elfogult AWD és az alváz, amely még az életkorral is szoros, valódi vezetési élvezetet nyújt. A kormányzás hidraulikus és súlyozott, bár minden dudor átjut a keréken. A kezelés reagál, minimális testhengerrel és szilárd kanyarodással.
Egy hosszú távú tulajdonos megosztotta: „13 évig vezettem a 2006-os G35-et … nagyon kevés javítás, kiváló kezelhetőség és csodálatos teljesítmény.” Egy másik megjegyezte: „Az autó szikla volt, és túlélte a bántalmazást és meglehetősen kecsesen.
A biztonság szempontjából az IIHS a 2006 -os G35X „jó” besorolást adott a mérsékelt átfedési elülső ütközési tesztben és az „elfogadható” besorolást az oldalsó ütközés tesztben. Érdemes azonban megjegyezni, hogy a fejtámlák és az ülések „rossz” besorolást kaptak, jelezve, hogy a hátsó hatalom védelme javul.
A lovaglás minősége szilárd, de komponált, egy többkapcsoló felfüggesztéssel, amely magabiztosan kezeli a durva járdát. A G35X kialakítása tiszta és alulértékelt, a 0,27 -es húzási együtthatóval. Az üzemanyag -fogyasztás kb. 19 mpg körül mozog.
Belül bőr üléseket, rózsafa díszítést, nagyszerű hangzású Bose-rendszert, sőt Bluetooth és Keyless Start-t kap. De ez nem tökéletes. Egyes alkatrészek kopottnak vagy furcsán megtervezettnek érzik magukat, mint például az ülésvezérlők és a biztonsági öv elhelyezkedése, és néhány közúti zaj átszivárog.
Hogyan választottuk ki a termékeket
Összpontosítottunk a használt, négykerék-meghajtású járművekre, amelyek 10 000 dollár alatt vagy annál alacsonyabbak, a JD Power, a Nemzeti Autópálya Közlekedésbiztonsági Igazgatóság (NHTSA) és a Biztosító Intézet (IIHS) adatainak felhasználásával. A vágás elvégzéséhez minden autónak szüksége volt egy „átlagos” vagy jobb megbízhatóság/fogyasztói pontszámra a JD Power -től (70–80 vagy annál magasabb), és az AWD verziók tartományán belüli árbecslésre volt szükség. A biztonsággal keresztirányú megbízhatóságunk van. A modelleknek szilárd ütközési teszt pontszámokat kellett szerezniük, többnyire négy vagy öt csillagot az NHTSA -tól, és „jó” vagy „elfogadható” besorolást az IIHS -től.
Azt is figyelembe vettük, hogy ezek a járművek hogyan teljesítettek valós körülmények között, különösen, amikor az AWD rendszerükkel foglalkoztak. A tulajdonosok véleménye, a Reddit szálak és a cars.com visszacsatolás mélyebb betekintést nyújtott nekünk arról, hogy ezek az autók idővel felfüggesztik őket, különösen a 100 000 mérföldes jelet.
Figyelembe vettük az általános népszerűséget és a sajtót is. Azok az autók, amelyek következetesen megjelennek a „Legjobban használt AWD” listákon, erős véleményeket kapnak olyan platformokon, mint az Edmunds vagy az US News, és továbbra is népszerűek a használt autók piacán. Végül, több platformon igazoltuk az AWD-vel felszerelt verziók jelenlegi árait, hogy valóban 10 000 dollár alatt elérhetők legyenek, nem csak az alapcsomagolások vagy az elsőkerék-meghajtású modellek.