A Volvo Ex40 a Volvo XC40 Repharge átnevezett verziója, de szerencsére megőrzi az eredeti autó összes tulajdonságát
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltési idő |
295-331 mérföld | 11-13 óra (0-100%, 7,4 kW) | 28-33 perc (10-80%, 175 kW) |
Volvo Ex40 ítélet
Lehet, hogy a Volvo Ex40 új neve van, de ez alatt még mindig a Volvo XC40 újratöltés, amelyet mindannyian ismerünk. Annak ellenére, hogy egy benzin SUV -n alapult, a Ex40 Viszonylag tágas és könnyen élhető, plusz elég tisztességes a vezetéshez, és a közép-spektrumi verziók nem vágják fel a készletet-azaz nincs oka annak, hogy a drága csúcskategóriás modellekhez kiszabaduljon. A Volvo büszke a biztonságra, és tisztességes mondani Volvo Ex40 Nagyon biztonságos tét, ha egy elegáns elektromos családi autó után van.
Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái
Az elektromos SUV-hely jelenleg az iparág egyik legversenyképesebb, számos olyan mainstream gyártó modelljével, mint például a Skoda Eyaq és a Volkswagen ID.4, valamint több prémium kínálat, mint például a Tesla modell, a BMW IX1 és az Audi Q4 E-Tron. Ezt megelőzően figyelembe kell venni a ferde riválisokat, mint például a Hyundai Ioniq 5 és a KIA EV6. Majdnem magától értetődik, hogy ez a piac versenyképes területe.
A Volvo Ex40 a svéd gyártó belépése a gyűrűbe, amely kissé zavaróan megosztotta a nevét az XC40 -rel – ezt a modellt külön áttekintettük.
Mielőtt átnevezték volna, az XC40 újratöltése már évek óta eladásra került, ami azt jelentette, hogy helyén kezdte megmutatni életkorát. Erre reagálva a Volvo frissítések sorozatára kezelte az Electric Family SUV -t, hogy segítsen abban, hogy releváns maradjon a kisebb EX30 mellett, valamint néhány újabb rivális mellett.
A 235 lóerős belépő szintű egymotoros modell most hátsókerék-meghajtású (szemben az elsőkerék-meghajtással), és egy 69 kWh-os akkumulátort használ, vagy egy 78 kWh-os egységet a hosszú távú változatban. Ezek a csomagok 295 és 343 mérföldre térnek vissza a WLTP kombinált cikluson.
A felállás tetejére való áttérés egy extra motort vezet be a keverékbe, és a Volvo EX40-et négykerék-meghajtó modellré alakítja. A megfelelően elnevezett Twin Motor Model egy nagyon egészséges 402 lóerőt szivattyúz, és 82 kWh -os akkumulátora akár 332 mérföldet kínál a töltések között.
Nem számít, melyik verziót választja, az összes EX40 modell 175 kW DC töltési képességgel van felszerelve.
Miután kiválasztotta, hogy egy vagy két elektromos motort akar – úgy gondoljuk, hogy az előbbi elegendő lesz a legtöbb brit vásárló számára -, akkor a három különféle specifikáció egyik közül kell választania: a Core, a Plus és az Ultra. A Core elindítja a tartományt, és mindent tartalmaz, amire számíthat egy prémium családi SUV-ról, például LED-es fényszórók, kettős zónás klímaberendezés, fűtött első ülések, vezeték nélküli telefon töltőpad, egy hajtóműves, sávkamera, hátsó parkolóérzékelők és egy kilenc hüvelykes portré érintőképernyő, amely a legfrissebb Google szoftvert futtatja. Az összes autó továbbra is megkapja az Apple CarPlay és az Android Auto funkciókat, amelyeket egy 12 hüvelykes digitális műszerfürt megerősít.
Lépjen fel a „plusz” specifikációra, és ez hozzáadja a kulcs nélküli belépést és számos más vezető segédeszközt, beleértve a vakfolt -megfigyelést, a fordított kamerát és az adaptív sebességtartó automatát, valamint a fűtött kormánykereket és a hőszivattyút a téli hónapokban nagyobb hatékonyság érdekében.
Végül ott van az ultra, amely, amint a név szerint megmondhatja, az összes harang és síp, beleértve a panorámás napfénytetőt, a Harman Kardon hangrendszert, az adaptív pixel-vezetésű fényszórókat, valamint az elektromosan működtetett szintetikus bőr- és boke-üléseket. Ezek az autók meglehetősen drágák; Nem gondoljuk, hogy az extra kiadások megéri a legtöbb vásárló számára.
Ha tetszik az EX40, de szeretne valami kicsit a stílus-központúbb, a Volvo a Rakish EC40-et is kínálja (korábban C40 újratöltésként).