Az azonosító. A Buzz az egyik legkiválóbb családi EV -k a piacon, de ez a megkülönböztető képesség meglehetősen költséggel jár
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltési idő |
283-291 mérföld | 12 óra (0-100%, 7,4 kW) | 30 perc (10-80%, 200 kW) |
Volkswagen ID. Zümmögő ítélet
Kevés autó ugyanolyan méltó a körülötte lévő hype -re, mint a Volkswagen ID. Zümmögés. Ez nem olyan praktikus vagy sokoldalú, mint néhány más kisteherautó-alapú ember, de gyorsabban tovább folytathatja a töltést és a feltöltést, mint sokan. Plusz, nem elektromos terepjáró odakint megfelelhet a legfelsõbb funky VW helyének vagy családbarát tulajdonságainak. Lehet, hogy stílusa vonzza az ügyfeleket, de a mikrobusz ihlette megjelenés alatt ez egy nagyon képes, ha kissé drága, EV.
Részletek, specifikációk és alternatívák
A Volkswagen ID. A Buzz a 21. századba hozza a klasszikus VW 2. típusú Microbus retro virág teljesítményét. Csakúgy, mint az eredeti, az azonosító. A Buzz kiemelkedik egy vidéki mérfölddel, nagy méretének, egyedi kialakításának és néhány nagyon fényes festékfestéknek köszönhetően, de nézzen meg alatta, és ez egy alaposan modern és teljesen elektromos ügy.
A sorozat frissítése után 2014 közepén, a VW ID minden változata. A Buzz-t egyetlen hátsó szerelt 286 lóerős motorral hajtja, és ez párosul egy 79 kWh-os akkumulátorral, amelyet ez az MPV megoszt a Volkswagen ID.3, ID.4 és ID.5-rel. Ezt megelőzően az azonosító. A Buzz egy kisebb 77kWh -os akkumulátort és 201bhp -os motort tartalmazott.
Nem csak egy új akkumulátort és motort adtak hozzá a 2024-es frissítés részeként, mint a régóta várt azonosító. A Buzz LWB szintén megjelenik. Ez a hosszú tengelytávú változat első alkalommal vezette be a hét ülés lehetőségét, amelynek sok értelme van az azonosító szempontjából. A Buzz családi autójának hitelesítő adata. Az LWB verziót egy nagyobb 88 kWh -os akkumulátor is táplálja, amely lehetővé teszi, hogy töltésenként akár 283 mérföldet is lefedjen a WLTP kombinált cikluson.
Azok számára, akik szeretik az iskolát sietni, a Hotter Volkswagen ID. A Buzz GTX négykerék-meghajtót ad hozzá a keverékhez, valamint két húsos motorot, amelyek kombinált 335 lóerővel rendelkeznek. Ez a verzió 2024 -ben érkezik az Egyesült Királyságba, és csak normál vagy LWB formában lehet megfogalmazni. Az energiát ugyanazok az akkumulátorok biztosítják, mint a standard verziókban.
A nagy családokkal rendelkező elektromos autók vásárlói meglehetősen nagy számú hasonló méretű, hordozó rivális közül választhatnak. Vannak kilencüléses modellek, mint például a Citroen E-spacetourer, a Vauxhall Vivaro Life Electric, a Peugeot E-Traveller és a Ford E-Tourneo Custom, valamint a kisebb hét ülés, beleértve a Peugeot E-Rifter, a Citroen E-Berlingo és a Vauxhall Combo Life Electric.
A riválisaival ellentétben azonban az azonosító. A Buzz nem olyan, mint ilyen haszongépjármű. Van egy Panel Van verzió, amelyet az azonosítónak hívnak. Buzz Cargo, de ezt egy elektromos személygépkocsival készítették el a kezdetektől.
Emiatt a VW ID. A Buzz egy prémium érzésű termék, mint a kisteherautóból származó verseny, ezért elvárjuk, hogy sok ember fontolja meg az igazolványt. Zümmögés a nagyobb elektromos családi autók mellett, például a Tesla Y, a Skoda Eyaq, a Nissan Ariya és a BMW IX3.
Az azonosító kiindulási ára. A Buzz magasabb, mint szinte az összes verseny, bár a belépő szintű életmodellek több mint 59 000 fontotól kezdődnek. Ha a nagyobb LWB modellt szeretné, akkor ez hozzáadja a további helyet és az üléseket egy kissé ésszerű 500 font költséggel.
Bármelyik verziót is választja, nem tagadhatja, hogy a Volkswagen azonosítója. A Buzz drága egy családközpontú emberek számára. Legalább egy fűtött kormánykereket, a hátrameneti kamerát, a kulcs nélküli indítást, az adaptív sebességtartó automatát és a 19 hüvelykes könnyűfém kerekeket, plusz 40:60 osztott hátsó padot, csúszó hátsó ajtót és egy 5,3 hüvelykes digitális vezető kijelzőt kap. Van egy 10 hüvelykes érintőképernyő is, az Apple CarPlay és az Android Auto Connectivity-vel.
Eközben a tartomány-topping azonosító. A Buzz Style ára körülbelül 64 000 font. Ehhez a kiegészítő pénzért 20 hüvelykes ötvözet, környezeti világítást, rozsdamentes acél „Play” és „Pause” pedálokat, meghajtású csomagtérajtót, mátrix LED fényszórókat és kéttónusú ruhadarabot kap.
A fűszeres azonosító. A Buzz GTX a felállás tetején ül, amikor az Egyesült Királyság debütál. A növelt teljesítmény mellett ez az egyedi külső fejlesztésekkel és a 20 vagy 21 hüvelykes könnyűfém kerekek választásával jár. Mint a tartomány-topper, ez az azonosító. A Buzz a legnagyobb kiindulási árat is hordozza.
A vásárlók választhatnak kéttónusú festékrendszereket is, amelyek tartalmaznak egy fehér U alakú motorháztetőt és tetőt; Egy újabb bólintás az 50 -es és 60 -as évekből származó ikonikus 2 -es mikrobusra. Ezek a minták minden bizonnyal néznek ki a részben, de majdnem 3000 fontkal is visszaállítják Önt.