Volkswagen ID. Zümmögő áttekintés

Kritikák

Az azonosító. A Buzz az egyik legkiválóbb családi EV -k a piacon, de ez a megkülönböztető képesség meglehetősen költséggel jár

Hatótávolság Wallbox töltési idő Gyors töltési idő
283-291 mérföld 12 óra (0-100%, 7,4 kW) 30 perc (10-80%, 200 kW)

Volkswagen ID. Zümmögő ítélet

Kevés autó ugyanolyan méltó a körülötte lévő hype -re, mint a Volkswagen ID. Zümmögés. Ez nem olyan praktikus vagy sokoldalú, mint néhány más kisteherautó-alapú ember, de gyorsabban tovább folytathatja a töltést és a feltöltést, mint sokan. Plusz, nem elektromos terepjáró odakint megfelelhet a legfelsõbb funky VW helyének vagy családbarát tulajdonságainak. Lehet, hogy stílusa vonzza az ügyfeleket, de a mikrobusz ihlette megjelenés alatt ez egy nagyon képes, ha kissé drága, EV.

Részletek, specifikációk és alternatívák

A Volkswagen ID. A Buzz a 21. századba hozza a klasszikus VW 2. típusú Microbus retro virág teljesítményét. Csakúgy, mint az eredeti, az azonosító. A Buzz kiemelkedik egy vidéki mérfölddel, nagy méretének, egyedi kialakításának és néhány nagyon fényes festékfestéknek köszönhetően, de nézzen meg alatta, és ez egy alaposan modern és teljesen elektromos ügy.

A sorozat frissítése után 2014 közepén, a VW ID minden változata. A Buzz-t egyetlen hátsó szerelt 286 lóerős motorral hajtja, és ez párosul egy 79 kWh-os akkumulátorral, amelyet ez az MPV megoszt a Volkswagen ID.3, ID.4 és ID.5-rel. Ezt megelőzően az azonosító. A Buzz egy kisebb 77kWh -os akkumulátort és 201bhp -os motort tartalmazott.

Nem csak egy új akkumulátort és motort adtak hozzá a 2024-es frissítés részeként, mint a régóta várt azonosító. A Buzz LWB szintén megjelenik. Ez a hosszú tengelytávú változat első alkalommal vezette be a hét ülés lehetőségét, amelynek sok értelme van az azonosító szempontjából. A Buzz családi autójának hitelesítő adata. Az LWB verziót egy nagyobb 88 kWh -os akkumulátor is táplálja, amely lehetővé teszi, hogy töltésenként akár 283 mérföldet is lefedjen a WLTP kombinált cikluson.

Azok számára, akik szeretik az iskolát sietni, a Hotter Volkswagen ID. A Buzz GTX négykerék-meghajtót ad hozzá a keverékhez, valamint két húsos motorot, amelyek kombinált 335 lóerővel rendelkeznek. Ez a verzió 2024 -ben érkezik az Egyesült Királyságba, és csak normál vagy LWB formában lehet megfogalmazni. Az energiát ugyanazok az akkumulátorok biztosítják, mint a standard verziókban.

A nagy családokkal rendelkező elektromos autók vásárlói meglehetősen nagy számú hasonló méretű, hordozó rivális közül választhatnak. Vannak kilencüléses modellek, mint például a Citroen E-spacetourer, a Vauxhall Vivaro Life Electric, a Peugeot E-Traveller és a Ford E-Tourneo Custom, valamint a kisebb hét ülés, beleértve a Peugeot E-Rifter, a Citroen E-Berlingo és a Vauxhall Combo Life Electric.

A riválisaival ellentétben azonban az azonosító. A Buzz nem olyan, mint ilyen haszongépjármű. Van egy Panel Van verzió, amelyet az azonosítónak hívnak. Buzz Cargo, de ezt egy elektromos személygépkocsival készítették el a kezdetektől.

Emiatt a VW ID. A Buzz egy prémium érzésű termék, mint a kisteherautóból származó verseny, ezért elvárjuk, hogy sok ember fontolja meg az igazolványt. Zümmögés a nagyobb elektromos családi autók mellett, például a Tesla Y, a Skoda Eyaq, a Nissan Ariya és a BMW IX3.

Az azonosító kiindulási ára. A Buzz magasabb, mint szinte az összes verseny, bár a belépő szintű életmodellek több mint 59 000 fontotól kezdődnek. Ha a nagyobb LWB modellt szeretné, akkor ez hozzáadja a további helyet és az üléseket egy kissé ésszerű 500 font költséggel.

Bármelyik verziót is választja, nem tagadhatja, hogy a Volkswagen azonosítója. A Buzz drága egy családközpontú emberek számára. Legalább egy fűtött kormánykereket, a hátrameneti kamerát, a kulcs nélküli indítást, az adaptív sebességtartó automatát és a 19 hüvelykes könnyűfém kerekeket, plusz 40:60 osztott hátsó padot, csúszó hátsó ajtót és egy 5,3 hüvelykes digitális vezető kijelzőt kap. Van egy 10 hüvelykes érintőképernyő is, az Apple CarPlay és az Android Auto Connectivity-vel.

Eközben a tartomány-topping azonosító. A Buzz Style ára körülbelül 64 000 font. Ehhez a kiegészítő pénzért 20 hüvelykes ötvözet, környezeti világítást, rozsdamentes acél „Play” és „Pause” pedálokat, meghajtású csomagtérajtót, mátrix LED fényszórókat és kéttónusú ruhadarabot kap.

A fűszeres azonosító. A Buzz GTX a felállás tetején ül, amikor az Egyesült Királyság debütál. A növelt teljesítmény mellett ez az egyedi külső fejlesztésekkel és a 20 vagy 21 hüvelykes könnyűfém kerekek választásával jár. Mint a tartomány-topper, ez az azonosító. A Buzz a legnagyobb kiindulási árat is hordozza.

A vásárlók választhatnak kéttónusú festékrendszereket is, amelyek tartalmaznak egy fehér U alakú motorháztetőt és tetőt; Egy újabb bólintás az 50 -es és 60 -as évekből származó ikonikus 2 -es mikrobusra. Ezek a minták minden bizonnyal néznek ki a részben, de majdnem 3000 fontkal is visszaállítják Önt.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.