Új Tesla Model Y facelift 2025 -re: Cybertruck arc és még több tartomány az elektromos SUV -hoz

Szakértők

Van egy arcmaszk a Tesla Y-Model Y közepes méretű SUV-jához, egy olyan megjelenéssel, amelyet lazán ihlette a szögletes Cybertruck, valamint az autó belsejének és a specifikáció fejlesztése.

Ha a Tesla Y modell kissé túl újnak tűnik, hogy látványt kapjon, amikor 2022-ben megérkezett az Egyesült Királyságba, akkor ne feledje, hogy az otthoni amerikai piacon 2020 óta eladó. Noha a távolságon és a teljesítményen még mindig versenyképes, az eredeti stílus megkezdi a sok Charper Rival melletti, hogy egyértelműen régi sapka néz ki, így egy frissítés üdvözlendő.

A hagymás forma ugyanaz, mint korábban, de mind az elülső, mind a hátsó facis új, és meglehetősen különbözik a kisebb Tesla-modell 3-as frissítéseitől. Az első end most egy Cybertruck-stílusú teljes szélességű nappali futó rudat kap, az autó tényleges fényszórói kissé elhelyezkednek, és az új C-alakú oldalsó inpozíciók tetejét képezik.

Hátul van-kitaláltál-egy másik divatos, teljes szélességű fénysáv, míg a számlap a diffúziós stílusú lökhárító elemre vándorolt, és egy nagy üres helyet hagyott a hátsó ajtón. Két ötvözött kerék mintázat van: „indukció” és „hélix”, mindkettő átmérője 20 hüvelyk, az utóbbi hasonló a 3. modellhez.

Ha a külső stílus a frissített 3. modellből való eltérítést jelöl, akkor a frissített Y belseje sokkal közelebb áll az alsó testvéréhez, az ismerős 15,4 hüvelykes érintőképernyős kijelzőn futó frissített infotainment, amelyet egy 8 hüvelykes érintőképernyő csatlakoztat a hátsó ülések számára. A műszerfal és a kezelőszervek, akárcsak a 3. modell és a Cybertruck, visszahúzták a minimumra, ami azt jelenti, hogy szinte mindent a képernyőn keresztül irányítanak. Csak néhány érintőképességű gomb és görgető kerek található a kormánykeréken, valamint egy jelző szár.

A berendezések frissítései között szerepel a hátsó ülések teljesítményének beállítása, az elülső hűtés és az indító sorozatban – az Egyesült Királyság számára megerősítve – a fekete vagy a fekete -fehér színes sémák, a testreszabott hátsó jelvény és a pocsolya lámpák választása.

Mechanikusan a frissített Y modell tartomány a hátsókerék-meghajtót és a hosszú távú négykerekű modelleket tartalmazza, a WLTP besorolása 289 mérföld, illetve 342 mérföld. A Tesla még nem erősítette meg, hogy az előbbi az Egyesült Királyság talaját fogja elérni (az elődje nem), míg egyes piacokon még hosszú távú hátsókerék-meghajtó is van. A töltési sebesség akár 250 kW -ig terjedhet, és természetesen minden autó részesül a Tesla széles körben elterjedt Surcharger hálózatából.

A teljesítmény javult, a négykerék-meghajtó 0-62 mph-ig sprint 4,3 másodperc alatt, fél másodperc gyorsabban, mint korábban-és biztosan van egy olyan teljesítmény verzió, amelyet követni kell, ha a szuperkocsi-csali teljesítmény prioritása a következő családi autó számára. Szerencsére a Tesla javította az alváz hangolását is; A kimenő autó kissé szilárd lehet, de a márka „hozzáadott kényelmet és csendesebb utazást” ígér az arcmaszk előnyei között.

A Tesla még nem fedezte fel az árazást, de ha a Model 3 vezetését követik kissé, kissé csökkenve, akkor számíthat arra, hogy az árak körülbelül 42 000 fontról kezdődnek, amikor az Egyesült Királyság eladások azonnal megkezdődnek.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.