Új KIA PV5 az úton, hogy megszerezze az elektromos MPV -piac részesedését

Szakértők

A KIA új MPV -je a PV5 furgonon és a Volkswagen ID.Buzz riválisán alapul

A KIA új PV5 furgonjának 2025 -ben esedékes egy karcsú, nagy MPV -változata lesz, amely a Volkswagen ID.Buzz és a Ford Tourneo -val szilárdan látható. A kereskedelmi kisteherautót úgy tervezték, hogy maximalizálja a terhelési teret, és ez azt jelenti, hogy az People Carrier verziója utasszállítószobával rendelkezik az ágazat legjobbjaihoz vagy legyőzéséhez.

A PV5 MPV megoszthatja furgona nővérének dobozos alakját, de amint az exkluzív képeink azt mutatják, rengeteg prémium stílusú részletekkel kell rendelkeznie, hogy kiemelkedjen a riválisok ellen. Ez magában foglalja a lebegő tető kialakítását, a fekete festett szélvédő és az ablakkeretek köszönhetően.

Lesz egy kiemelkedő nappali futó könnyű aláírás is, amely az orrától a szélvédő aljáig tart. Ezt a KIA összes jövőbeli haszongépjárműjén kell használni, és a PV5 különálló fényszórókkal is rendelkezik, amelyek részben álcáznak a rácsban.

A függőleges szélvédő lehetővé teszi a vezető és az első utas számára, hogy tovább üljön előre, mint néhány kisteherautónál, hogy több helyet teremtsen a hátsó utasok és a poggyász számára. A KIA nem mondta, hogy a PV5 MPV -t hogyan fogják elrendezni, de szükség esetén minden bizonnyal elegendő helyet kínál a második és a harmadik sor három ülőhellyel.

A PV5 kisteherautó verziója iker oldalsó csuklós hátsó ajtókkal rendelkezik, de az emberek hordozója nagy egyrészes hátsó ajtóval lesz. Ezzel felvetve védelmet nyújt az időjárástól, és lehetséges, hogy a KIA opcionális berendezéseket fog hozzáadni, hogy a PV5 -et egy campervánvá tegye.

A többi KIA EV -khez hasonlóan a PV5 -hez vezetnek járművel (V2L) a külső készülékek, például a hűvös dobozok és a padlódeszkák légszivattyúinak betöltésére.

A teljesen sík padló elősegíti a rakomány hordozását és a kemping átalakítását. Ez lehetséges a PV5 egyedi elektromos architektúrájával, amelyet ehhez a modellhez fejlesztettek ki. A KIA nem erősítette meg, hogy mely akkumulátorokat vagy motorokat használja a PV5, de azt mondta, hogy a kisteherautó kevesebb, mint 30 perc alatt 10-80 % -ot képes felszámolni. Ez azt sugallja, hogy a PV5 valószínűleg a KIA EV3-ból származó 400 voltos elektromos beállítást használja, ahelyett, hogy az EV6-tól vagy az EV9-től kölcsönözne.

Bármelyik elektromos erőfeszítést is használja a PV5, a KIA megerősítette, hogy hétéves, 100 000 mérföldes garanciájával jár.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.