Tesla 3. modell áttekintése

Kritikák

A 3 -as arcmaszkált modell továbbra is az Executive EV osztály teteje felé ül

Hatótávolság Wallbox töltési idő Gyors töltés
318-390 mérföld 9-12 óra (0-100%, 7,4 kW) 25-27 perc (10-80%, 250 kW)

Tesla 3. modell ítélet

Nehéz megtagadni a Tesla Model 3 helyét, mint az egyik legmegfelelőbb és legkívánatosabb elektromos autót, amelyet megvásárolhat. Függetlenül attól, hogy egyetlen töltéssel szeretné átmenni az országot, vagy egy szuperautót megragad a dragstrip -en, van egy 3. modell, amely megfelel az Ön számára.

Ezt szem előtt tartva, lenyűgöző, hogy az arckezelt modell mennyire javul a eredeti 3. modell– Több Tech, hosszabb tartomány és összességében sokkal kifinomultabb vezetési élmény azt jelenti, hogy a Tesla továbbra is szilárd versenytárs a hevesen harcolt ügyvezető autók piacán. Az egyetlen igazi hátrány a sokkal praktikusabb Y modell létezése, Ami nem sokkal drágább.

Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái

A Tesla Model 3 gyorsan az elektromos autók vásárlóinak szilárd kedvencévé vált szerte a világon, amikor először érkezett 2017-ben. A szilárd valós akkumulátor-tartomány, az igazán gyors teljesítmény és a lenyűgöző technológia oodles csak néhány oka annak, hogy a Tesla első mainstream modellje ilyen hűséges rajongói bázissal bírt, de az Executive EV piac az elmúlt néhány évben gyorsan felnőtt.

Amellett, hogy a hosszabb kiszolgáló riválisokkal, mint például a Polestar 2, a BMW I4 és a Porsche Taycan, folytatja az újabb riválisok, például a Hyundai Ioniq 6 és a BYD Seal növekvő áramlása azt jelentette, hogy a 3. modell meglehetősen egy alapos középvállalkozás volt, hogy versenyképes maradjon.

Ez egy alapos arcmaszk volt, amely egy felújított külső kialakításból, a jobb építési minőségből, a felülvizsgált belső térből és a megnövekedett akkumulátor-tartományból állt a felállás során. Sajnos ezek a fejlesztések mindegyike azt jelenti, hogy a költségek elkerülhetetlenül felfelé emelkedtek, de a Tesla Model 3 -nak még mindig sikerül aláesnie több versenytársat, kb. 40 000 font kiindulási ára.

A jelenlegi 3. modellnek három verziója van, amelyek közül választhat az Egyesült Királyságban. A tartomány tetején a nevetségesen gyors Model 3 teljesítmény, amely 453 lóerősséget eredményez a kettős motoros hajtóműből, és ez jó a riasztó 0-60 mph-os időtartamra, mindössze 2,9 másodperc. Ez azt jelenti, hogy ez az elektromos ügyvezető autó nagyon boldogan veszi fel a legtöbb szuperautót, ám a WLTP kombinált ciklusán akár 328 mérföldet is lefed.

A szokásos 3-as modellek messze nem lassúak, mivel még az alap hátsókerék-meghajtó modellje még mindig olyan, mint a közmondásos csapatok; Egy 242 lóerős, hátsóre szerelt elektromos motor, amely párosítva egy 58 kWh-os akkumulátorral párosul, a 3 RWD-t 0-60 mph-ig kapja meg egy forró nyílású 5,8 másodpercig, és akár 318 mérföldes tartományt biztosít.

A Tesla Model 3 hosszú távú korszerűsítése körülbelül 10 000 fontot fizet, mint az alapkocsi, de ez egy további elektromos motort ad hozzá az első tengelyen, hogy négykerék-meghajtású tapadást biztosítson, valamint megnövekedett 346 lóerő-kimenetet és 0-60 mph-os idő mindössze 4,2 másodpercig.

A verzió „hosszú távú” megjelölésének kulcsa a nagyobb 70 kWh -os akkumulátorcsomag, amely elegendő a legfeljebb 390 mérföldre. Ragaszkodjon a szokásos 18 hüvelykes kerekekkel (19 hüvelykes ötvözetek állnak rendelkezésre), és a Tesla azt állítja, hogy a Model 3 hosszú távolság valójában akár 421 mérföldre is képes töltésen.

Nem számít, melyik 3-as modellt választja, mindegyik 10-80% -ot tölthet fel kb. 25 perc alatt, a Tesla egyik sok feltárójával az egész nemzetben. Miközben a kisebb Lakery Model 3 170 kW-on van, a kettős motoros verziók gyorsabb maximális DC gyors töltési sebességet kapnak 250 kW-ra, lehetővé téve számukra, hogy nagyjából ugyanabban az időben töltsék fel őket.

A hajtómű kiválasztása mellett nincs sok lehetőség a 3. modell testreszabására; Két belső árnyalat van – fekete vagy fehér -, plusz az autó színének megváltoztatása az alapfehérről, több mint 1000 fontba kerülhet.

A Tesla számos szintet kínál szabadalmaztatott „autopilot” sofőr segítségnyújtási technológiájáról. Ne feledje, hogy míg a márka a közeli 7000 font értékű csomagot „teljes önjárónak” számítja, ez nem igazán igaz-továbbra is meg kell tartania a kezét a kormányon, és alkalmi bemeneteket kell biztosítania.

De nem látunk sok frissítést, mivel még az alapkocsi is adaptív sebességtartó automatát és a sáv-tartási segédeszközt kap. Egyéb szabványos készlet tartalmaz egy óriási, 15,4 hüvelykes középső érintőképernyőt-amely erről a felülvizsgálatunk belső szegmensében-egy újabb nyolc hüvelykes érintőképernyő a hátsó részén ülők számára, fűtött ülések elülső és hátul, vezeték nélküli telefon töltés, üveg tető és egy fordított kamera.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.