A 3 -as arcmaszkált modell továbbra is az Executive EV osztály teteje felé ül
Hatótávolság | Wallbox töltési idő | Gyors töltés |
318-390 mérföld | 9-12 óra (0-100%, 7,4 kW) | 25-27 perc (10-80%, 250 kW) |
Tesla 3. modell ítélet
Nehéz megtagadni a Tesla Model 3 helyét, mint az egyik legmegfelelőbb és legkívánatosabb elektromos autót, amelyet megvásárolhat. Függetlenül attól, hogy egyetlen töltéssel szeretné átmenni az országot, vagy egy szuperautót megragad a dragstrip -en, van egy 3. modell, amely megfelel az Ön számára.
Ezt szem előtt tartva, lenyűgöző, hogy az arckezelt modell mennyire javul a eredeti 3. modell– Több Tech, hosszabb tartomány és összességében sokkal kifinomultabb vezetési élmény azt jelenti, hogy a Tesla továbbra is szilárd versenytárs a hevesen harcolt ügyvezető autók piacán. Az egyetlen igazi hátrány a sokkal praktikusabb Y modell létezése, Ami nem sokkal drágább.
Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái
A Tesla Model 3 gyorsan az elektromos autók vásárlóinak szilárd kedvencévé vált szerte a világon, amikor először érkezett 2017-ben. A szilárd valós akkumulátor-tartomány, az igazán gyors teljesítmény és a lenyűgöző technológia oodles csak néhány oka annak, hogy a Tesla első mainstream modellje ilyen hűséges rajongói bázissal bírt, de az Executive EV piac az elmúlt néhány évben gyorsan felnőtt.
Amellett, hogy a hosszabb kiszolgáló riválisokkal, mint például a Polestar 2, a BMW I4 és a Porsche Taycan, folytatja az újabb riválisok, például a Hyundai Ioniq 6 és a BYD Seal növekvő áramlása azt jelentette, hogy a 3. modell meglehetősen egy alapos középvállalkozás volt, hogy versenyképes maradjon.
Ez egy alapos arcmaszk volt, amely egy felújított külső kialakításból, a jobb építési minőségből, a felülvizsgált belső térből és a megnövekedett akkumulátor-tartományból állt a felállás során. Sajnos ezek a fejlesztések mindegyike azt jelenti, hogy a költségek elkerülhetetlenül felfelé emelkedtek, de a Tesla Model 3 -nak még mindig sikerül aláesnie több versenytársat, kb. 40 000 font kiindulási ára.
A jelenlegi 3. modellnek három verziója van, amelyek közül választhat az Egyesült Királyságban. A tartomány tetején a nevetségesen gyors Model 3 teljesítmény, amely 453 lóerősséget eredményez a kettős motoros hajtóműből, és ez jó a riasztó 0-60 mph-os időtartamra, mindössze 2,9 másodperc. Ez azt jelenti, hogy ez az elektromos ügyvezető autó nagyon boldogan veszi fel a legtöbb szuperautót, ám a WLTP kombinált ciklusán akár 328 mérföldet is lefed.
A szokásos 3-as modellek messze nem lassúak, mivel még az alap hátsókerék-meghajtó modellje még mindig olyan, mint a közmondásos csapatok; Egy 242 lóerős, hátsóre szerelt elektromos motor, amely párosítva egy 58 kWh-os akkumulátorral párosul, a 3 RWD-t 0-60 mph-ig kapja meg egy forró nyílású 5,8 másodpercig, és akár 318 mérföldes tartományt biztosít.
A Tesla Model 3 hosszú távú korszerűsítése körülbelül 10 000 fontot fizet, mint az alapkocsi, de ez egy további elektromos motort ad hozzá az első tengelyen, hogy négykerék-meghajtású tapadást biztosítson, valamint megnövekedett 346 lóerő-kimenetet és 0-60 mph-os idő mindössze 4,2 másodpercig.
A verzió „hosszú távú” megjelölésének kulcsa a nagyobb 70 kWh -os akkumulátorcsomag, amely elegendő a legfeljebb 390 mérföldre. Ragaszkodjon a szokásos 18 hüvelykes kerekekkel (19 hüvelykes ötvözetek állnak rendelkezésre), és a Tesla azt állítja, hogy a Model 3 hosszú távolság valójában akár 421 mérföldre is képes töltésen.
Nem számít, melyik 3-as modellt választja, mindegyik 10-80% -ot tölthet fel kb. 25 perc alatt, a Tesla egyik sok feltárójával az egész nemzetben. Miközben a kisebb Lakery Model 3 170 kW-on van, a kettős motoros verziók gyorsabb maximális DC gyors töltési sebességet kapnak 250 kW-ra, lehetővé téve számukra, hogy nagyjából ugyanabban az időben töltsék fel őket.
A hajtómű kiválasztása mellett nincs sok lehetőség a 3. modell testreszabására; Két belső árnyalat van – fekete vagy fehér -, plusz az autó színének megváltoztatása az alapfehérről, több mint 1000 fontba kerülhet.
A Tesla számos szintet kínál szabadalmaztatott „autopilot” sofőr segítségnyújtási technológiájáról. Ne feledje, hogy míg a márka a közeli 7000 font értékű csomagot „teljes önjárónak” számítja, ez nem igazán igaz-továbbra is meg kell tartania a kezét a kormányon, és alkalmi bemeneteket kell biztosítania.
De nem látunk sok frissítést, mivel még az alapkocsi is adaptív sebességtartó automatát és a sáv-tartási segédeszközt kap. Egyéb szabványos készlet tartalmaz egy óriási, 15,4 hüvelykes középső érintőképernyőt-amely erről a felülvizsgálatunk belső szegmensében-egy újabb nyolc hüvelykes érintőképernyő a hátsó részén ülők számára, fűtött ülések elülső és hátul, vezeték nélküli telefon töltés, üveg tető és egy fordított kamera.