Peugeot E-208 áttekintés

Kritikák

A Peugeot E-208 egy kívánatos elektromos szupermini, de ez is meglehetősen drága.

Peugeot E-208 ítélet

Kevés kis elektromos autó képes megfelelni a Peugeot E-208-nak, amikor a Kerbside Kudosról van szó, És egy közepes életű arcmaszk még vonzóbbá tette ezt a szuperminit. Egy nagyobb Az akkumulátor azt jelenti, hogy tovább haladhat egy töltéssel. Míg az E-208 az megfelelő A vezetéshez, a legtöbb versenytársához hasonlóan, és sokan hosszabb tartományokat, szokásos felszereléseket és alacsonyabb kiindulási árakat is kínálnak.

Részletek, specifikációk és alternatívák

A Peugeot E-208 már egy ideje működik. Ez volt a francia gyártó első elektromos autója, amelyet eredetileg 2019-ben eladásra kerültek, és azóta számos modell csatlakozott, mint például az E-308, az E-3008, az E-5008 és az E-Rifter.

Annak érdekében, hogy lépést tartson az új elektromos szupermini versenytársak növekvő áramlásával, az E-208 2023-ban nagy arcmaszkot kapott. A frissítések nagyobb akkumulátorcsomagot, újabb technológiát és frissített stílusokat tartalmaztak. Ezek a csípések döntő fontosságúak voltak annak érdekében, hogy a Peugeot fellebbezést nyújtson be az olyan autók ellen, mint a Fiat 500E, a Vauxhall Corsa Electric, a Citroen E-C3, a Mini Cooper, a BYD delfin és az MG4.

Mint korábban, az E-208 továbbra is elérhető egy 50 kWh-os akkumulátorral, amely párosul egy 134 lóerős elektromos motorhoz, és ez az erőátvitel 225 mérföldes WLTP kombinált tartományt ad vissza. Az arcmaszk részeként azonban egy kissé nagyobb, 51kWh-os csomagot vezettek be a tartomány-tetejű GT-díszítés opciójaként, és ez az apró extra kapacitás növeli az E-208 WLTP kombinált tartományát legfeljebb 258 mérföldig.

A nagyobb akkumulátort egy erősebb, 154 lóerős elektromos motor kíséri, de a két hajtómű közötti teljesítmény szempontjából nagyon kevés különbség van. Az összes E-208 modell körülbelül fél óra alatt 10-80% -ot képes feltölteni a 100 kW-os DC gyors töltésnek köszönhetően.

Az E-208 burkolatszerkezete az autó eredetileg elindítása óta többször megváltozott, és manapság a vásárlók választhatják az aktív, a csábító és a GT specifikációkat. A standard felszerelések listája viszonylag erős, az összes autó LED fényszórókkal, egy 10 hüvelykes érintőképernyővel rendelkezik az Apple CarPlay és az Android Auto, az éghajlat-szabályozás és a hátsó parkolóérzékelőkkel. A legmagasabb szintű autók luxust kapnak, mint például a nagyobb kerekek, fűtött ülések, digitális tárcsák és egy fordított kamera.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.