Motorkerékpár -sáv felosztása Vs. Lane szűrés: Mi a különbség?

Hírek

A motorkerékpárok számos okból vonzóak. Nem csak kivételesen üzemanyag-hatékonyság lehet egy autóhoz képest, hanem egy nagyon szórakoztató módszer lehet a város körül. A motorkerékpárok kis méretei nagyon mozgékonyvá teszik őket, különösen sűrű, városi környezetben, sok forgalommal. Ugyanakkor ugyanez az agilitás és a sokoldalúság, hogy oly sok motorkerékpár -rajongó díjat is vitatkozhat más autósok és közúti felhasználók között.

Számos autó és más nagy járművezető nem szereti azt, ahogyan a motorosok képesek kiaknázni a kerékpárok apró méretét. Ez különösen igaz, ha bizonyos vezetési tevékenységekre, például a forgalomba és a forgalomba való szövésre, akár egy kereszteződés elejére, akár egyszerűen egy forgalmas autópályán is eljutni. Noha az ilyen típusú viselkedés súlyosbíthatja mások számára, mások úgy vélik, hogy ez rendkívül veszélyes, nemcsak a motoros számára, hanem az úton lévő mindenki számára is.

Az ilyen típusú motorkerékpár -vezetés általános kifejezése a sávok megosztása. A kifejezés azonban gyakran egyfajta fogásként működik néhány hasonló típusú motorkerékpár-lovagláshoz, beleértve a sávszűrést is. Van néhány különbség a sávok felosztása és a sávszűrés között, és fontos megérteni ezeket a megkülönböztetéseket, a környék törvényeitől függően. Szerencsére ezt fogjuk lefedni. Itt van a különbség a motorkerékpár -sávok felosztása és a sávszűrés között, és hogy a viselkedés valójában olyan veszélyes -e, mint sokan állítják.

Mi a motorkerékpár -sáv felosztása?

Hivatalosan a sávok felosztása egy motorkerékpárosra utal, amely két forgalmi sáv között halad, ugyanabba az irányba mozog. A sávok megosztása olyan úton vagy autópályán fordulhat elő, ahol több mint két forgalmi sáv van, és a forgalom gyorsan vagy lassan mozoghat. A meghatározó tulajdonság a versenyző egyidejűleg két párhuzamos sáv között való navigációja. Emiatt a sávok hasítását néha fehér bélésnek vagy csíkos lovaglásnak hívják, köszönhetően a motorosnak a forgalom közötti elválasztó vonalakon.

A sávok felosztása gyors és hasznos módszer a motorosok számára, hogy megkerüljék a lassabb mozgó forgalmat, és ez egy gyakran látott taktika a városokban és más sűrűn lakott területeken. Sokan azonban nem szeretik ezt a viselkedést, és veszélyesnek tartják. A valóság azonban az, hogy a sávok megosztása számos módon hasznos lehet. Ami a biztonságot illeti, a sávok megosztása valóban segíthet a balesetek megelőzésében-azáltal, hogy a vonal elejére gyorsan elmozdul, a motorosok csökkenthetik esélyüket arra, hogy egy gondatlan járművezető hátrányos helyzetbe kerüljön. Ezenkívül sokan úgy vélik, hogy a sávok megosztása elősegítheti a forgalmi torlódások csökkentését, mivel a versenyzők kevesebb helyet foglalnak el a kereszteződéseknél, és gyorsabban hagyják el az utat. Végül, a sávok megosztása szintén hozzájárulhat a csökkent kibocsátáshoz, mivel a motorosok kevesebb időt töltenek alapjáraton a kereszteződéseknél, vagy lassan mozognak a forgalom mögött.

Mindezek ellenére a sávok felosztása továbbra is veszélyes lehet, különösen a kezdő motorkerékpárok számára. Ezenkívül a törvény az Egyesült Államok nagy részében illegális. Kalifornia lehetővé teszi a sávok megosztását bizonyos mértékben, de az ország nagy részében ez nagy. Fontos, hogy ellenőrizze a sávok megosztására vonatkozó helyi törvényeit, mivel a fogás büntetése meredek lehet.

Mi a motorkerékpár -sáv szűrése?

Összehasonlítva a sávok felosztásával, amely bármilyen sebességgel előfordulhat, a sávszűrés általában egy motorkerékpárosra utal, amely két lassú vagy megállított forgalmi sáv között lovagol, mint például a Redlight kereszteződésnél. Mint a sávok felosztásakor, a sávszűrés lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy gyorsan megkerüljék a lassú vagy leállított forgalmat, és a fentiekben ismertetett ugyanazok előnyeit kínálják. Noha mindkét típusú lovaglás magában foglalja a vezető forgalmi sávok közötti mozgását, a sávszűrést általában elfogadják, és fontos megjegyezni a két gyakorlat közötti különbséget a körülvevő törvények különbsége miatt.

Megemlítettük, hogy a sávok megosztása az Egyesült Államok nagy részében illegális. A sávszűrés viszont bizonyos mértékben törvényes az ország sok részén. Fontos megjegyezni, hogy a különböző állapotok eltérő meghatározással rendelkezhetnek arról, hogy mi a sávszűrés. Például Colorado úgy véli, hogy a sávok hasítását két forgalmi sáv között vezetik, függetlenül attól, hogy a járművek mozognak -e vagy helyhez kötöttek -e, és az állam kizárja ezt a viselkedést. Ennek ellenére lehetővé teszi a sávszűrés egy formáját, amelyet Colorado úgy határoz meg, mint egy motorkerékpárt, amely egy teljesen megállított járművet áthalad ugyanabban a sávban. Ez azt jelenti, hogy a Colorado versenyzők ezt a technikát vörös lámpákon és más kereszteződéseknél is használhatják, de el kell kerülniük a forgalom közötti vonal átlépését vagy átlépését, ami nehéz lehet, a többi jármű méretétől függően, a kereszteződésnél.

Amellett, hogy mindig követi a motorkerékpár -biztonsági tippeket, elengedhetetlen, hogy megvizsgálja a környéki helyi törvényeket, ha bármilyen sávszűrés vagy sáv felosztás formájában tervezi részt venni. Mint már említettük, a büntetések kemények lehetnek, ha illegális területen elkapnak.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.