Szükség van -e egy CP4 katasztrófamenősítő készlet az összes Ford 6.7L Power Stroke motorhoz?
Míg minden Ford 6.7L -es erőfeszítés a CP4 üzemanyag -szivattyút használja, nem minden CP4 szivattyú arra szánt, hogy idő előtt meghibásodjon. Széles körben elfogadott azonban, hogy a korai meghibásodási arány magasabb, mint a dízelmotorokhoz tervezett magas nyomásű üzemanyag -szivattyúk. Míg a Ford nem tesz közzé semmilyen statisztikát a CP4 meghibásodási arányáról, a flotta teherautó -tulajdonosok és a dízelmotorok alkatrészeinek anekdotikus bizonyítékai azt sugallják, hogy a kudarc 5–10% -os meghibásodási aránya körülbelül 100 ezer mérföld vagy korábban. Ez jóval a 6,7 literes motoros motor várható élettartama előtt van.
Ha ez csak az üzemanyag -szivattyú cseréjének kérdése lenne, ha kudarcot vall, akkor nem lenne szükség katasztrófamegelőző készletre. Ahogy a CP4 szivattyú meghibásodni kezd, a belső mechanizmusok a fémfragmenseket engedik az üzemanyag -rendszerbe. Ezek a fragmensek viszont tönkreteszik az injektorokat és a teljes üzemanyag -rendszert. A Gomer amerikai dízel alkatrészei becslése szerint a CP4 szivattyú meghibásodása által okozott károk javításának költségei vagy annál nagyobb, ha a garanciavállalásnál nem állnak rendelkezésre.
A Ford 6.7L Power Stroke-tulajdonosok megpróbálhatják elkerülni a katasztrófamegelőző készlet telepítését az alapvető dízelmotorok karbantartásával, különös tekintettel az üzemanyag-szűrők cseréjére, a tartály kiváló minőségű dízelüzemanyaggal való kitöltésével és üzemanyag-adalékanyag felhasználásával. Az egyik magas rangú dízelüzemanyag -adalékanyag a Hot Shot Secret LX4 Lubricity Extreme. Noha ezek a tippek meghosszabbíthatják a 6,7L -es teljesítmény -löket CP4 üzemanyag -szivattyú élettartamát, a katasztrófamegelőzés nem garantált.