Az MG ZS EV egy jól felszerelt és gyakorlati elektromos családi SUV, nagyon vonzó áron
Modell |
Villamosenergia -tartomány |
Wallbox töltési idő |
Gyors töltési idő |
Standard hatótávolság |
198 mérföld |
8 óra (0-100%, 7,4 kW) |
36 perc (10-80%, 76 kW) |
Nagy hatótávolság |
273 mérföld |
10 óra 30 perc (0-100%, 7,4 kW) |
42 perc (10-80%, 76 kW) |
Mg ZS EV ítélet
Az MG ZS EV továbbra is az egyik legjobb értékű EV-k a piacon, vonzerejét jelentősen növeli a frissített stílusa és a hosszú távú verzió. Persze, ez nem a legizgalmasabb autó vezetés, és a belső minőség nem felel meg a riválisainak Kia, Hyundai vagy Peugeotde a ZS EV mindegyiket aláhúzza, és az egyik a Praktikusabb kis elektromos terepjárók. Mindent egybevetve, a ZS EV egy komolyan vonzó csomag minden költségvetési gondolkodású vezető számára, aki az elektromos energiára vált.
Tartomány részletei, specifikációi és alternatívái
Az MG ZS EV volt a SAIC tulajdonában lévő márka első elektromos autója, és jelölte meg a költségvetésbarát nulla-kibocsátású motorok felé történő folyamatos átmenetének kezdetét. A ZS EV 2019 -es érkezését követően láttuk, hogy az MG4, az MG5 és az MG Cyberster debütálják. Az MG legrégebbi és legnagyobb EV továbbra is rengeteg vonzerőt kínál, különösen, ha az árra csökken.
Ennek a kis SUV-nak következetesen sikerült alátámasztania számos kulcsfontosságú rivális árait, köztük a Hyundai Kona Electric, a Kia Niro EV, a Peugeot E-2008 és a Vauxhall Mokka Electric árait, miközben hasonló praktikusságot és standard felszerelést biztosít. A 2022 -es évre az MG arcmaszkot adott az autónak, a stílus megváltoztatásával, az infotainment frissítésével és a hosszú távú verzió bevezetésével, akár 273 mérföldes távolsággal.
Az előző modellhez képest a 110 mérföldes ütés a szignifikánsan nagyobb akkumulátornak köszönhető. Az előzetes facelift modell 44,5 kWh-os egységet használt, míg a frissített ZS EV hosszú távú verziója sokkal nagyobb 72,6kWh-os csomagot kap. 2022 elején az MG bevezette a belépő szintű standard tartományú autót is, amely 198 mérföldes tartományt kínál, miközben körülbelül 30 500 font. Mindkettő több darabba kerül, mint a szokásos benzin-meghajtású MG ZS, de ennek ellenére jó értékű az elektromos SUV számára.
Mind a standard, mind a hosszú távú formában a ZS EV két vágási szinten kapható: SE és trófea. Az SE a felállás választása, mivel standard felszereléssel van ellátva, beleértve a LED-es fényszórókat, az adaptív sebességtartó automatát, a kulcs nélküli belépést, a jármű-terhelés töltését, egy 360 fokos parkoló kamerát és egy 10,1 hüvelykes központi érintőképernyőt. Minden modellhez egy „MG Pilot” elnevezésű vezetői segítségnyújtási rendszerek is tartoznak, amely magában foglalja a sáv-kutatási támogatást, a sáv-távú figyelmeztetést, a forgalmi-jam-segítőt és a magas fénysugár-segédeszközöket.
A pricier trófea-spec modellek erre épülnek, és panorámás napfénytető, „bőr stílusú ‘kárpitok, tetősínek, fűtött első ülések, erővel állítható vezetőülés és vezeték nélküli telefon töltés adnak hozzá. Az árlistán egy rövid ideig is volt egy trófea -csatlakozás Trim szintje, de csak néhány extra élő szolgáltatást kapott az infotainment -en, beleértve az időjárást, a forgalmat és az Amazon Prime -t.