A Mack két különféle elektromos teherautót készít, a közepes szolgálatban lévő MD elektromos és a nagy teherbírású LR Electric-t. Meglehetősen különbség van a Mack LR és az MD teherautók között – különféle felhasználási esetekre tervezték, és különböző piacokat szolgálnak fel.
A Mack MD Electric egy közepes szolgálatú teherautó, hagyományos fülke kialakításával. A hat és a hetedik osztály besorolása. Az MD Electric a vásárlók tengelytávú lehetőségeit kínálja, 205 „274” -ig, és úgy tervezték, hogy 18 ‘és 28’ hosszúságú száraz testületet fogadjon el. Van egy elektromos motorja, amely 260 csúcsteljesítmény/185 folyamatos lóerőt termel, maximális csúcsnyomatéka 1850 láb/font. és 960 ft./lb. folyamatos nyomatékból. Az MD Electric maximális hasznos tehera 19 400 font. Fűtött LED -es fényszórókat is tartalmaz, hogy az elülső és az oldalak jobb láthatósága, a hajózás vezérlése és a legendás Mack Bulldog, amelyet rézben készítenek, a teherautó 100% -os elektromos áramforrásának jelölésére.
A Mack LR Electric egy nagy teherbírású teherautó, alacsony belépő fülkével. A nyolcadik osztályra van besorolva. Az LR Electric -et elsősorban az újrahasznosítási és hulladék eltávolítására tervezték. Két AC elektromos motorja 536 csúcsteljesítményt és 448 folyamatos lóerőt biztosít, míg a nyomaték 4 051 láb/lb. csúcsnyomatéka. Az LR Electric energiája a kerekekhez egy kétsebességű Mack PowerShift sebességváltón keresztül áramlik. Ezenkívül az MD-n használható réz-kész bulldog és LED fényszórók, valamint a dőlés és a teleszkópos kormánykerék és a kihangosító okostelefon-integráció.
Meddig lehet egy Mack elektromos teherautó egyetlen töltéssel menni?
A Mack MD elektromos hagyományos fülke teherautó becsült tartománya 140–230 mérföld, töltéssel, attól függően, hogy két akkumulátort vagy három akkumulátort határoztak meg. Az összes elektromos MD elektromos töltési ideje a felhasznált töltőrendszer típusától és feszültségétől függően változhat. A 19,2 kW AC töltési sebességgel hét órát vesz igénybe a két dobás egység, míg a három dobás egység 11 órát vesz igénybe. A gyorsabb DC-töltés 80 kW-os sebességgel mindössze 100 percet igényel a két dobás egységhez és 160 percet a három dobóegységnél. Az MD Electric három üzemmódú regeneráló fékrendszerrel rendelkezik, amely a teherautó fékeit használja az akkumulátorok újratöltéséhez.
A Mack LR Electric Cab-over teherautó becsült tartománya legfeljebb 100 mérföldre van. Négy lítium-nikkel-mangán kobalt-oxid akkumulátorral rendelkezik, 600 V-os gyors töltéssel. Az az idő, hogy az LR Electric 150 kW -os sebességgel töltse fel, amely megfelel a SAE J1772 -nek, körülbelül 120 perc. A stop-and-go vezetés javításához a jobb energia-visszanyerés érdekében az LR Electric kétlépcsős regeneráló fékezéssel rendelkezik, amely minden megállással visszahozza az energiát az akkumulátorhoz. A két teherautóban található elektromos motorok mellett sok más motor is található, amelyeket a Mack Trucks használ. Ezeknek az elektromos mack teherautóknak néhány további előnye a belső égésű társaikkal szemben nem az olajváltozás, a dízelmotorral kapcsolatos költségek és a kibocsátás nélkül.