Hyundai Inster Review

Kritikák

A Hyundai új kis EV -je versenyképes áron van, de még mindig van valamilyen személyisége

Hyundai Inster ítélet

A Hyundai Inster üdvözlendő új belépő a megfizethető elektromos autóórába. A méretét meghaladja a járművezető vonzereje, a finomítás és a minőség szempontjából, és az elegáns külső és funky kabin részletezése is személyiséget is ad neki. Az árképzés kissé meredeknek tűnik a felállás felső vége felé, de az alapvető tartomány és a teljesítmény statisztikái, valamint az ésszerű felszerelések szintje igazolja annak pozicionálását. A legolcsóbb modell sem bünteti Önt túl sokat, annak ellenére, hogy elmulasztja a 02-es és a Cross verziókban kínált néhány készletet-a 203 mérföldes tartománya veri az alapot Renault 5

Részletek, specifikációk és alternatívák

A Hyundai Inster egy teljesen új jármű az Egyesült Királyság piacán, de az alak már ismerős a koreai otthoni piacán, mint a Casper, amelyet alapvető benzinkocsiként értékesítettek. Itt teljesen elektromos és rések a Hyundai EV tartományának alján található résbe, és méretben valahol a Diddy i10 városi autó és az i20 Supermini közé esik – crossoverish stílusú stílusokkal, amelyek mindkettőjévé teszik.

Az ára 23 495-28 745 GBP € 28 745 GBP-t jelent, és azt jelenti, hogy ugyanazon a piacon célozza meg, mint a Renault 5 E-Tech, míg az akkumulátor mérete és tartománya a Renault két szélsősége között is esik: az alapvető inster 203 mérföldje nagyobb, mint a belépő szintű 5 mérföld, de az akkumulátorban a 229 mérföldes tartomány, amely az 5-ös 249 mérföldre esik. A Renault kemény versenynek bizonyul, mivel ez nyilvánvalóan stílusosabb, mint a Hyundai, ám ebben a szegmensben nagyobb a verseny.

Az inster három vágási szintre érkezik, a nem túlságosan képzeletbeli 01-es és 02-es néven, plusz egy tartománytábló kereszt, amelyet mindannyian kondicionáltunk arra, hogy mostanra elvárjuk, mint egy kis ruft-tuft test burkolat, amely utal, de valószínűleg nem ad neked, némi terepjáró képesség. Az összes beillesztés elvégre határozottan az elsőkerék-hajtás, és a Cross ‘Soracth Clearance nem változik a standard autóból.

A berendezések szintje nagylelkű a tartományban, a szokásos hőszivattyú a legjelentősebb szolgáltatás, de a nagyobb akkumulátorhoz és a nagyobb akkumulátorhoz és a fentiekben 02 specifikációra, valamint olyan finomságokra, mint a LED -es fényszórókra, a fűtött kormánykerékre és a fűtött ülésekre van szüksége.

A Fancy French Five mellett a többi INSTER alternatíva közé tartozik a nagy érték és nagyon tehetséges Citroen E-C3, valamint a Citroen küszöbön álló unokatestvére, a Fiat Grande Panda. Elektromos formában a panda alig több mint 21 000 fontot indít, 199 mérföldes távolságot kínál, és meglehetősen stílusos, tehát kemény verseny lesz a Basic Inster számára. Ha még tovább szeretné csökkenteni az EV költségeit, akkor a 15 ezer GBP-17 ezer GBP DACIA rugót, és a T03 16K GBP LEAPMOTOR (165 mérföldes tartományával) jelentősen aláhúzza az INSTER-t az áron.

Tartomány, akkumulátor mérete és töltése

Hatótávolság Wallbox töltési idő Gyors töltés
203 mérföld TBC HRS (10-100%, 7,4 kW) 58 perc (10-80%, 50 kW)
229 mérföld TBC HRS (10-100%, 7,4 kW) 58 perc (10-80%, 50 kW)

Az Inster két akkumulátor-opcióval rendelkezik, egy 42 kWh-os modell, amely 203 mérföldes tartományt ígér, és egy 49 kWh-os „hosszú távú” modell 229 mérföldre jó a szokásos 15 hüvelykes kerék opción vagy 223 mérföldre, ha 17 hüvelykes kerekekre frissül. Akkor 73 kW -os töltés van a kisebb akkumulátorra és 85 kW -ra a nagyobbra, amelyek egyike sem különösebben különleges, de arról szól, hogy mire számíthat egy autóra ebben az osztályban.

Jó hatékonyságra számíthat, és az INSTER papíron szállítja – a 42kWh -os autó hatékonysága 4,8Mi/kWh körül működik, és a 49kWh -os modell 4,6 MI/kWh -ot kap. Ezt nem igazán kezeltük a hosszú távú modell meghajtójában a 17 hüvelykes kerekekkel, a 3,8 kWh-os visszatéréshez, mint a 186 mérföld távolságra, de ez a vidéki útvonalak és az autópályák keveréke volt, tehát az átlagos ingázás vagy a városi útvonalnak kissé kevésbé energiaigényesnek kell lennie.

Futási költségek és biztosítás

Az adóváltozások 2025 áprilisától azt jelenti, hogy 10 GBP -t fizet a VED -n az Inster első évében, majd ezt követően 195 font átalánydíjat. Ez utóbbi nem olcsóbb, mint az átlagos benzin szupermini, de nem fog hatalmas horogot tenni az Inster általános működési költségeiben. Ha ez megtörténik a vállalati autók listáján, bár egy nagyon megfizethető autóval foglalkozik, mivel a természetbeni 3 % -os előnyökkel szemben a viszonylag alacsony vételárral szemben a számlák évente körülbelül 140 fontot jelentenek, ha az alapsebességű adófizető.

A Hyundai ötéves garanciájának szintén csökkentenie kell a költségeket, és a kiszolgálás valószínűleg sem lesz túl meredek. És alacsony kiindulási áron az értékcsökkenés nem lehet olyan súlyos, mint a drágább EV -k.

Teljesítmény, motor és meghajtó

0-62 mph Maximális sebesség Meghajtott kerekek Hatalom
11.7s 87 mph Elülső 95BHP
10.6s 93 mph Elülső 113BHP

Mint több elektromos autógyártó, a Hyundai a kisebb akkumulátorcsomagot egy kevésbé erős elektromos motorral párosítja, ebben az esetben 95 lóerővel, és a nagyobb csomagot egy erősebb hajtáslánccal, 113 lóerővel. Ezek az adatok megosztják a különbséget a 64 lóerős Dacia-rugó és a 118 lóerő-belépő szintű Renault 5 között, és a teljesítmény hasonlóan a Dacia és a Renault közepén van, 0-62 mph-os idő a 10-11 második tartományban.

Az 1,425 kg-nál az abszolút legnehezebben a 113 lóerős autóval, amelyet megpróbáltunk, nem volt probléma az inster gyorsítására, a jelöléssel érezte magát, és elegendő elme (és egy felnőtt érzés), amely az autópályát is elég egyszerűvé teszi. A nagy kerekek és egy rövid tengelytáv alacsony sebességgel érheti el az inster-t, de a gyorsabban leereszkedik, miközben az autó kicsi mérete és alacsony súlya mini-szerű viselkedést ad neki a sarkokban-bár a mini vonzóbb kormányzása nélkül.

Belső, műszerfal és infotainment

Az Insternek funky belsőépítészete van, hogy megfeleljen a funky ruházatának, egy maroknyi jelzéssel a nagyobb Hyundai elektromos autókból (például a kormánykerék négy dot logója, a „H” Morse -kód) és a saját vidám részletei, például a szélesebb vezetőülés, amely magában foglalja a pár csésze- és egy rés a telefonokhoz vagy a keyshez. Az ajtók inkább egy zúgolódással, nem pedig egy klánral záródnak be, és a könnyebb díszítés lehetőséget ad a kabinnak.

Az összes Inters kap egy pár 10,25 hüvelykes képernyőt, egyet a vezető számára és egy központi infotainment kijelző a standard Apple CarPlay és az Android Auto segítségével. Sok modern autótól eltérően, nem kapcsolódnak össze egy sima, egyetlen panelen, de nem számíthat túl sokat ezen az áron. Ugyanakkor egyszerű grafikával és logikai működésével rendelkeznek, míg a kisebb vezérlők mind a tényleges fizikai gombok és kapcsolók formájában alakulnak ki. Soha nem fog elkapni …

Boot hely, ülések és praktikusság

Hossz Szélesség Magasság Boot Space (ülések fel/le)
3825 mm 1610 mm 1575 mm 238-351 liter

A praktikusság nagyon jó egy viszonylag kicsi autóhoz – az INSTER mérése alig több mint 3,8 méter hosszú, tehát körülbelül 100 mm -rel hosszabb, mint egy Dacia -rugó (és még mindig, mint egy Hyundai i10), és kb.

A hátsó kabin is sík padlót kap, és 02 specifikációja lehetővé teszi, hogy a hátsó ülés hátradőltéte még nagyobb hely érzéshez. A csomagtartó mennyiségének rovására, természetesen, amely 238-351 litertől függ, a burkolat szintjétől és a hátsó üléstől függően. Azok a funky székre szerelt kupatartóktól eltekintve, a kabin tárolása csak szerény-néhány pokey ajtó tartály, kesztyűdoboz, egy apró tálca a kesztyűdoboz felett, és egy tálca a középső konzol vezérlők alatt-, de nem rosszabb, mint a legtöbb más autó ilyen méretű.

Megbízhatóság és biztonsági besorolás

A Hyundai ötéves garanciájának valamilyen módon meg kell enyhítenie a vásárlók idegeit a hosszú távú megbízhatóság felett, bár ugyanakkor a Hyundai márka 2024-es járművezetői felmérésében egy 17. helyezett volt, így a koreai márkás egyértelműen javításra került. Az Inster egyszerűsége azonban segíthet, mivel egyszerűen kevesebb dolog van rosszul, mint egy ilyen autóban, mint egy nagyobb, összetettebb modell.

Tekintettel az Inster újdonságára, még nem láttuk az ütközési teszt eredményeit, mivel az Euro NCAP még nem tette meg az autót a tesztelési programján keresztül. Ez nem hiányzik a biztonsági funkcióktól, beleértve az összes elvárható dolgot: hét légzsák, vak folt figyelmeztetések, visszapillantó monitor, Lane Keep Assist és Tech, hogy elkerülje a parkolási dudorok elkerülését, bár néhány funkció korlátozódik a tartomány-toping keresztre. Hasonlóképpen, a LED fényszórók csak a 02 -es specifikációtól érhetők el.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.