Az all-elektromos Ford Capri inkább finomított cirkáló, mint a Sporty SUV, de zökkenőmentes utazással és okos technológiával lenyűgöz
Oké, a név továbbra is megosztó, és nézzünk szembe, a Ford Capri megjelenése minden bizonnyal nem vonzza mindenkit. De ha el tudja hagyni ezeket a (bár nagyon fontos) problémákat, akkor talál egy nagyon tehetséges közepes méretű családi SUV-t.
Noha a Capri nem különösebben sportos vagy szórakoztató vezetés, erős egyenes teljesítményű teljesítményt nyújt, amely végül az, amit a mainstream SUV-k legtöbb vásárlója megítél. Dobj be egy stílusos, tágas belső teret, sok fedélzeti technológiát és szilárd biztonsági hitelesítő adatot, és a CAPRI -t mindenképpen érdemes megfontolni – bár szubjektív kérdés, hogy a megfelelő típusú járdaszegély -vonzerőt kínálja -e.
A CAPRI Select modell lenyűgöző specifikációval rendelkezik, beleértve a 19 hüvelykes ötvözeteket, az automatikus LED-es fényszórókat, a hátsó adatvédelmi üvegt, a kulcs nélküli belépést és az indító, az első és a hátsó parkolóérzékelőket, az adaptív hajózási vezérlést, a fűtött első üléseket (12-utas elektromos beállítással és masszázsfunkcióval a vezető üléshez), és egy 14,6 hüvelykes infoteinment touchcreen-rel.
A vásárlók részesülnek a hátsókerék-meghajtású Capri lenyűgöző allektromos tartományából is; A 77 kWh-os akkumulátor és az egy elektromos motor beállítása az igényelt 389 mérföldnyire egyetlen töltéstől biztosítja, ami azt jelenti, hogy a továbbutazásoknak egyértelműnek és könnyen megtervezhetőnek kell lenniük. Rengeteg teljesítmény is van, a teljes teljesítmény 282 lóerő és 0-62 mph 6,4 másodperc alatt.
A Ford gondoskodott arról, hogy a CAPRI jó szintű fedélzeti biztonsági technológiával érkezzen, beleértve egy sávtartási segédeszközt egy sáv indulási figyelmeztetéssel, a közlekedési táblák felismerésével és a rossz út figyelmeztetésével. Ezek a rendszerek segítették a CAPRI-t a maximális ötcsillagos besorolás elérésében az ipari biztonsági szakértők, az Euro NCAP-tól.