Tágas, kiváló minőségű belső és lenyűgöző, teljesen elektromos tartományban, a Hyundai Kona Electric egy jól lekerekített családi autó.
A második generációs Hyundai Kona Electric 20123 közepén érkezett az Egyesült Királyságba, és számos hasznos frissítést kapott az elődje felett. Mindenekelőtt nagyobb volt, mint az eredeti autó, ami azt jelentette, hogy javított praktikusságot és rengeteg helyet kínál az öt számára a kényelmes utazáshoz. Az általános finomítás szintén nagy lépést tett előre, csakúgy, mint a kabin minősége, míg a koreai gyártó a legújabb fedélzeti technológiába csomagolt. A hibrid és a szokásos benzines autók az összes elektromos modell mellett kaphatók, de az EV megfelelő teljesítmény, erős tartomány és alacsony működési költségek keveréke nehéz figyelmen kívül hagyni.
A belépő szintű előzetes specifikáció továbbra is jó szintű standard felszerelést tartalmaz, beleértve a 17 hüvelykes ötvözeteket, a LED-es fényszórókat, a hajózási vezérlést, az első és a hátsó parkolóérzékelőket, a kétzónás légkondicionálást és egy 12,3 hüvelykes infotainment képernyőt integrált navigációval. Egyéb gyakorlati kiemelések közé tartozik egy olyan hőszivattyú, amely elősegíti a hatékonyság növelését, a kulcs nélküli belépést és az indulás, a hátsó ülések, amelyek 40:20:40 konfigurációban hajtogatnak, és egy jármű-terhelés (V2L) rendszer, amely lehetővé teszi az autó akkumulátorának, hogy más eszközöket tápláljon egy belső hárompontos dugó segítségével.
A Hyundai azt állítja, hogy a 215 lóerős Kona elektromos hosszú távú modell akár 319 mérföldet is lefedhet egyetlen töltéssel, míg a 255 nm azonnal elérhető nyomaték 0-62 mph-os időtartamot jelent 7,8 másodperc. Az akkumulátor feltöltése egy nyilvános gyors töltőnél (10–80 % -os) körülbelül 34 percig kell tartania, miközben egy 7 kW -os Wallbox -ot otthoni 10–100 % -os töltés nyolc órán belül befejeződik.