A legjobban használt AWD autók közül 5, 10 000 dollár alatt

Hírek

Az AWD autók nagy előnyt kínálnak, ha az utak sima lesznek. Segítenek az esőben, a kavicsban és még az alkalmi terepjáró parancsikonban is. Ugyanakkor a használt autóárak nem olyanok voltak, mint korábban 2019-ben, és egy megbízható modell megtalálása a négykerék-meghajtással, miközben költségvetésben lehetetlen feladatnak tűnhet.

A jó hír az, hogy még mindig vannak szilárd AWD (nem szabad összetéveszteni a 4WD -vel), amely nem szakítja meg a bankot. De ahhoz, hogy elérjék őket, az okos vásárlás kritikus jelentőségű. Nem minden használt autó jó üzlet, ezért érdemes a bevált eredményekkel rendelkező márkákra összpontosítani, és ragaszkodni kell a hosszú távú tartósságról ismert modellekhez.

Használt AWD járművek vásárlása közben kezdje meg az alapok megtekintésével: állapot, futásteljesítmény és karbantartási nyilvántartások. A tiszta szolgáltatási előzmények egy zöld zászló, és egy harmadik fél ellenőrzése is. Ne hagyja ki a jármű előzmények jelentését sem. Ez feltárhatja a baleseteket vagy a kilométer -számlálókat. Itt felsoroljuk a 7 legjobb AWD modellt, amelyet 10 000 dollár alatt használhat, amelyek a fenti funkciókat és még sok minden mást kínálnak.

A legjobb összesség: 2013 Subaru Outback

A 2013. évi Subaru Outback komoly minden időjárási képességet nyújt jóval 10 000 dollár alatt. A szokásos szimmetrikus négykerék-meghajtó rendszere és 8,7 hüvelykes távolságra kiemelkedő választássá teszi a hó, az eső vagy a könnyű terepjáró használatát. A 2,5 literes négyhengeres motor a legtöbb kivágást 173 lóerővel hajtja végre, párosítva akár CVT, akár hatsebességű kézikönyvvel.

Az outback azonban nem rendelkezik hibáival. Egyes járművezetők úgy találják, hogy a gyorsulás alulteljesítő, különösen az alapmotorban, és az alap sztereo rendszerben hiányzik a gazdagság, amelyet ezen az áron elvárhat. A magasabb burkolatok, bár további funkciókat kínálnak, túlságosan bonyolult kezelőszervekkel zsúfoltnak érezhetik magukat, amelyek inkább elvonhatják a vezetési élményt. Ezenkívül a közúti zaj észrevehetővé válik az autópálya sebességén, ami kellemetlen lehet, ha többnyire hosszú utat tesz a munkába.

Ennek ellenére az Outback továbbra is azt adja, hogy sok vásárló számára számít. Belül tágas, és tisztességes technológiával rendelkezik az árért, beleértve a Bluetooth és a Subaru látóhelyi segítségnyújtási rendszerét a magasabb burkolatokon. Ez hozzáteszi az előremenő ütközési enyhítést, a sáv indulási figyelmeztetését és az adaptív sebességtartó automatikát – olyan funkciók, amelyek nemcsak növelik a biztonságot, hanem a hosszú meghajtókat is kevesebb adóztatáshoz teszik. Míg egyes versenytársak gyorsabb képernyőket vagy intuitív infotainment rendszereket kínálhatnak, az Outback funkcionális és felhasználóbarát dolgokat tart, amelyeket sok járművezető értékel.

Legjobb kompakt SUV: 2013 Toyota RAV4

A 2013 -as RAV4 tartósságáról, szilárd üzemanyag -fogyasztásáról és 73,3 köbméter rakományterületéről ismert, az ülések összecsukva. Eldobta az opcionális V6 motort és a harmadik sor ülőhelyét egy ésszerűbb beállítás javára. Kizárólag egy 2,5 literes négyhengeres motor hajtja, és egy hatsebességes automatikus párosítva 176 lóerőt és 172 lb-ft nyomatékot biztosít.

Az AWD és a 6,3 hüvelykes szabadon tartó távolság megfelelő terepjáró képességet biztosít. Az üzemanyag -hatékonyság versenyképes, legfeljebb 31 mpg autópályával. Az átalakított lift-gate most tetőcsuklatt és könnyebb, a tartalék gumiabroncs a rakomány padlója alatt mozog.

A hátrányok közé tartozik egy nyafogó zaj a gyorsulás során, és a belső anyagok, amelyek alapvetőnek érzik magukat, sok felhasználói vélemény szerint. Ugyanakkor összességében jól lovagol, és jó biztonsági funkciókat kínál, így erős lehetőséget kínál a vásárlók számára, csak kissé a 10 000 dolláros tartományban, akik hosszú távú megbízhatóságot akarnak. Végül is a Toyota az egyik legmegbízhatóbb autómárka.

A legjobb közepes méretű SUV: 2012 Honda Pilot

A 2012. évi Honda pilóta szilárd választás azoknak a családoknak, amelyek helyükre és közüzemre van szükségük. A modellév frissítései között szerepel egy felülvizsgált rács, továbbfejlesztett kabin anyagok, egy csendesebb utazás és jobb elrendezés a középső veremhez. Egy 3,5 literes V6-os, 250 lóerővel és 253 lb-ft nyomatékkal táplálva, akár 4500 fontot, és három soron nyolc ülőhely. Az ötfokozatú automatikus sebességváltó és a rendelkezésre álló AWD a legtöbb körülmények között képes.

A lovaglás minősége sima, különösen a durva járda felett, bár a kormányzás lassúnak érzi magát, és a jármű észrevehető ömlesztett. A gyorsulás lassú, a harmadik sor szűk a felnőttek számára, és az üzemanyag -fogyasztás nem nagyszerű.

A dobozos alakja azonban kiváló rakományterületet biztosít, maximálisan 87 köbméternyire, hátsó ülésekkel összehajtva. Magas biztonsági jeleket szerzett az IIHS -en, biztosítva a rangos felső biztonsági válogatás megjelölését az adott modellévre. Ez az elismerés a pilóta erős teljesítményén alapult számos kulcsfontosságú összeomlási értékelés során. Pontosabban, a legmagasabb „jó” besorolást kapta a közepes átfedési elülső, oldalsó ütközés, a tető szilárdsága, valamint a fejtámlák és ülések teszteiben.

Ezt következetesen dicsérték az erõs és hosszú távú megbízhatóságának áttekintéseiben is. Például az Edmunds tulajdonosa megemlítette a 2012 -es pilótát, amely eléri a 160 000 mérföldet, kijelentve, hogy ez „a legmegbízhatóbb jármű, ami valaha tulajdonában volt”.

Legjobb kompakt autó: 2010 Ford Fusion AWD

A 2010-es Ford Fusion AWD megfizethető, négykerék-meghajtású szedán. 4- vagy 6 hengeres motorral érkezik. Párosítva hatfokozatú kézi vagy automatikus sebességváltóval, a felállás kiegyensúlyozza a teljesítményt és a hatékonyságot, a négyhengeres henger akár 34 mpg-t is az autópályán. A sportdrig 60 km / h sebességgel ér el 6,7 másodperc alatt, gyorsabban, mint a többi fúziós burkolat, de a riválisok, mint például a V6 Mazda 6.

A kezelés összeáll, és az utazás kényelmes marad, bár a fékek alulteljesítőnek érzik magukat, és a megállási távolságok hosszúak. A standard biztonsági funkciók között szerepel a stabilitásszabályozás, a blokkolásgátló fékek és az oldalsó légzsákok. A kabin tiszta módon van megtervezve, és olyan funkciókkal van csomagolva, mint a rendelkezésre álló szinkronizáló hangvezérlők, a Bluetooth és a kettős zóna éghajlat.

Úgy tűnik, hogy átviteli problémái vannak. Az egyik felhasználó megosztotta a Reddit R/MechanicAdvice -jén, hogy a fúziós sebességváltó megrázkódtat, és néha kiszáll, és megköveteli, hogy húzzák át és állítsák vissza a sebességváltót a funkció visszanyerése érdekében. Egy másik felhasználó válaszolt, ami azt sugallta, hogy a magas futásteljesítménynél, különösen akkor, ha a sebességváltót nem szervizelték, valószínűleg azt lehet cserélni, a becsült költségek 2000 és 3500 dollár között mozognak. Emellett a hátrányok minimálisak, elsősorban egy rágcsáló négyhengeres motor jegyzetére és a nem sportos modellekben történő zsibbadási kormányzásra korlátozódnak.

A legjobb luxus sportszedán: 2006 Infiniti G35X

A 2006-os Infiniti G35X egy éles, teljesítmény-központú szedán, amelyet a Nissan FM platformján építettek, és a gyökereket megosztják a 350Z-vel. A 280 lóerős 3,5L V6, a hátsó elfogult AWD és az alváz, amely még az életkorral is szoros, valódi vezetési élvezetet nyújt. A kormányzás hidraulikus és súlyozott, bár minden dudor átjut a keréken. A kezelés reagál, minimális testhengerrel és szilárd kanyarodással.

Egy hosszú távú tulajdonos megosztotta: „13 évig vezettem a 2006-os G35-et … nagyon kevés javítás, kiváló kezelhetőség és csodálatos teljesítmény.” Egy másik megjegyezte: „Az autó szikla volt, és túlélte a bántalmazást és meglehetősen kecsesen.

A biztonság szempontjából az IIHS a 2006 -os G35X „jó” besorolást adott a mérsékelt átfedési elülső ütközési tesztben és az „elfogadható” besorolást az oldalsó ütközés tesztben. Érdemes azonban megjegyezni, hogy a fejtámlák és az ülések „rossz” besorolást kaptak, jelezve, hogy a hátsó hatalom védelme javul.

A lovaglás minősége szilárd, de komponált, egy többkapcsoló felfüggesztéssel, amely magabiztosan kezeli a durva járdát. A G35X kialakítása tiszta és alulértékelt, a 0,27 -es húzási együtthatóval. Az üzemanyag -fogyasztás kb. 19 mpg körül mozog.

Belül bőr üléseket, rózsafa díszítést, nagyszerű hangzású Bose-rendszert, sőt Bluetooth és Keyless Start-t kap. De ez nem tökéletes. Egyes alkatrészek kopottnak vagy furcsán megtervezettnek érzik magukat, mint például az ülésvezérlők és a biztonsági öv elhelyezkedése, és néhány közúti zaj átszivárog.

Hogyan választottuk ki a termékeket

Összpontosítottunk a használt, négykerék-meghajtású járművekre, amelyek 10 000 dollár alatt vagy annál alacsonyabbak, a JD Power, a Nemzeti Autópálya Közlekedésbiztonsági Igazgatóság (NHTSA) és a Biztosító Intézet (IIHS) adatainak felhasználásával. A vágás elvégzéséhez minden autónak szüksége volt egy „átlagos” vagy jobb megbízhatóság/fogyasztói pontszámra a JD Power -től (70–80 vagy annál magasabb), és az AWD verziók tartományán belüli árbecslésre volt szükség. A biztonsággal keresztirányú megbízhatóságunk van. A modelleknek szilárd ütközési teszt pontszámokat kellett szerezniük, többnyire négy vagy öt csillagot az NHTSA -tól, és „jó” vagy „elfogadható” besorolást az IIHS -től.

Azt is figyelembe vettük, hogy ezek a járművek hogyan teljesítettek valós körülmények között, különösen, amikor az AWD rendszerükkel foglalkoztak. A tulajdonosok véleménye, a Reddit szálak és a cars.com visszacsatolás mélyebb betekintést nyújtott nekünk arról, hogy ezek az autók idővel felfüggesztik őket, különösen a 100 000 mérföldes jelet.

Figyelembe vettük az általános népszerűséget és a sajtót is. Azok az autók, amelyek következetesen megjelennek a „Legjobban használt AWD” listákon, erős véleményeket kapnak olyan platformokon, mint az Edmunds vagy az US News, és továbbra is népszerűek a használt autók piacán. Végül, több platformon igazoltuk az AWD-vel felszerelt verziók jelenlegi árait, hogy valóban 10 000 dollár alatt elérhetők legyenek, nem csak az alapcsomagolások vagy az elsőkerék-meghajtású modellek.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.