Van egy arcmaszk a Tesla Y-Model Y közepes méretű SUV-jához, egy olyan megjelenéssel, amelyet lazán ihlette a szögletes Cybertruck, valamint az autó belsejének és a specifikáció fejlesztése.
Ha a Tesla Y modell kissé túl újnak tűnik, hogy látványt kapjon, amikor 2022-ben megérkezett az Egyesült Királyságba, akkor ne feledje, hogy az otthoni amerikai piacon 2020 óta eladó. Noha a távolságon és a teljesítményen még mindig versenyképes, az eredeti stílus megkezdi a sok Charper Rival melletti, hogy egyértelműen régi sapka néz ki, így egy frissítés üdvözlendő.
A hagymás forma ugyanaz, mint korábban, de mind az elülső, mind a hátsó facis új, és meglehetősen különbözik a kisebb Tesla-modell 3-as frissítéseitől. Az első end most egy Cybertruck-stílusú teljes szélességű nappali futó rudat kap, az autó tényleges fényszórói kissé elhelyezkednek, és az új C-alakú oldalsó inpozíciók tetejét képezik.
Hátul van-kitaláltál-egy másik divatos, teljes szélességű fénysáv, míg a számlap a diffúziós stílusú lökhárító elemre vándorolt, és egy nagy üres helyet hagyott a hátsó ajtón. Két ötvözött kerék mintázat van: „indukció” és „hélix”, mindkettő átmérője 20 hüvelyk, az utóbbi hasonló a 3. modellhez.
Ha a külső stílus a frissített 3. modellből való eltérítést jelöl, akkor a frissített Y belseje sokkal közelebb áll az alsó testvéréhez, az ismerős 15,4 hüvelykes érintőképernyős kijelzőn futó frissített infotainment, amelyet egy 8 hüvelykes érintőképernyő csatlakoztat a hátsó ülések számára. A műszerfal és a kezelőszervek, akárcsak a 3. modell és a Cybertruck, visszahúzták a minimumra, ami azt jelenti, hogy szinte mindent a képernyőn keresztül irányítanak. Csak néhány érintőképességű gomb és görgető kerek található a kormánykeréken, valamint egy jelző szár.
A berendezések frissítései között szerepel a hátsó ülések teljesítményének beállítása, az elülső hűtés és az indító sorozatban – az Egyesült Királyság számára megerősítve – a fekete vagy a fekete -fehér színes sémák, a testreszabott hátsó jelvény és a pocsolya lámpák választása.
Mechanikusan a frissített Y modell tartomány a hátsókerék-meghajtót és a hosszú távú négykerekű modelleket tartalmazza, a WLTP besorolása 289 mérföld, illetve 342 mérföld. A Tesla még nem erősítette meg, hogy az előbbi az Egyesült Királyság talaját fogja elérni (az elődje nem), míg egyes piacokon még hosszú távú hátsókerék-meghajtó is van. A töltési sebesség akár 250 kW -ig terjedhet, és természetesen minden autó részesül a Tesla széles körben elterjedt Surcharger hálózatából.
A teljesítmény javult, a négykerék-meghajtó 0-62 mph-ig sprint 4,3 másodperc alatt, fél másodperc gyorsabban, mint korábban-és biztosan van egy olyan teljesítmény verzió, amelyet követni kell, ha a szuperkocsi-csali teljesítmény prioritása a következő családi autó számára. Szerencsére a Tesla javította az alváz hangolását is; A kimenő autó kissé szilárd lehet, de a márka „hozzáadott kényelmet és csendesebb utazást” ígér az arcmaszk előnyei között.
A Tesla még nem fedezte fel az árazást, de ha a Model 3 vezetését követik kissé, kissé csökkenve, akkor számíthat arra, hogy az árak körülbelül 42 000 fontról kezdődnek, amikor az Egyesült Királyság eladások azonnal megkezdődnek.