A napi EV-üzlet: A BMW IX1 képes mindenképp, havonta 291 fontért

Szakértők

Keen kezelés, sima infotainment és mesés építési minőség segít a lenyűgöző BMW IX1 kiemelkedni a kompakt SUV riválisoktól

Ha egy ésszerűen megfizethető, de mégis prémium élt kínál egy kiváló családi autó után, akkor a BMW IX1 finom választás. Szilárdan épített kabinja és belső minősége növeli a játékot más mainstream kompakt SUV-khez képest, míg a BMW ragyogó infotainment SE-tupja könnyen használható. Az IX1 jó vezetni, bár az utazás kissé szilárd lehet, és ha a kényelem prioritásait prioritást élvez, akkor az Audi Q4 E-Tron jobb választás. De a megfelelő szintű standard felszereléssel, az ötcsillagos Euro NCAP biztonsági besorolással és a szilárd hatékonysággal az IX1 minden bizonnyal érdemes megnézni.

Az ebben az ügyletben kínált sportmodell lenyűgöző szintű standard felszereléssel, beleértve a 17 hüvelykes ötvözeteket (amelyek elősegítik az egyébként szilárd utazás javítását), a LED fényszórók, az első és a hátsó parkolóérzékelők, a fordított kamera, a hajózás vezérlője, a motoros hátsó ajtó, a kettős zóna-klímaberendezés és az iker digitális kijelző a BMW operációs rendszerével 9 integrált navigációval.

A 64,8 kWh-os akkumulátorral és az egy elektromos motorral, amely az első kerekeket vezeti, ez az Edrive20 modell 201bhp-t állít elő, és 8,6 másodperc alatt gondoskodik a 0-62 mph-os referencia-sprintről. A felállásban a legalacsonyabb a legkisebb tartománya, amelynek hivatalos legfeljebb 293 mérföldre van egy töltése. A fejjel az, hogy az IX1 meglehetősen hatékony, és amikor hasonló modellt futtattunk az M Sport specifikációban, átlagosan 3,7 kWh -ot sikerült kezelni – ami azt jelenti, hogy valószínűbb, hogy körülbelül 240 mérföldet lát, mielőtt az akkumulátor feltöltésére kellene.

Az általános praktikusság jó, de nem egészen az osztály vezetése, az IX1 490 literes csomagtartójának kissé elmaradva az Audi Q4 E-Tron 520 literes kapacitásától. Kapsz olyan hátsó üléseket, amelyek 40: 20:40 konfigurációban hajtogatnak, és rengeteg tárolási lehetőséget kapnak az egész kabinban, miközben rengeteg első ülés és kormánykerék beállítása van, lehetővé téve a kényelmes vezetési helyzet megtalálását.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.