MGS5 EV áttekintés

Kritikák

Ez a SUV javul az MG ZS EV -n, amelyet helyettesít, de néhány rivális kívánatosabb

Az MGS5 EV érdemes javulást jelent az általa helyettesíti MG ZS EV -n, a finomítás és a teljesítmény javulásával. Van egy utalása a kisebb MG4 kiegyensúlyozott útjára és kezelésére, tehát váratlanul jó vezetni is, és az Egyesült Királyság közúti felületeit is felveszi a lépésben, de nem jön ki, mint az MG4: Az MGS5 EV ára, tartománya és hatékonysága csak az átlagos, nem pedig az osztály-irányítás. És bár ez nem látványos, a stílusnak nem rendelkezik egyes riválisok kohéziójával vagy vonzerejével, olyan pusztán a bemutatóterem vonzerejére – ez egyre fontosabb tényező, mint az autó képességei ebben az osztályban -, hogy van némi munkája.

Részletek, specifikációk és alternatívák

A ZS EV halott, élj az MGS5 EV -nek. Ez egy fontos autó az MG számára, felváltja népszerű elődjét, és csatlakozik az egyre versenyképesebb osztályhoz.

Az MG 49 kWh és 64kWh akkumulátorcsomagot kínál, 168 lóerővel és 228 lóerővel, hátsó elektromos motorokkal, a hosszabb távolságra és a erősebb verzióval a „hosszú távolság” számlázást kapja a brosúrában.

Eközben két vágási szint van: SE (mindkét akkumulátorral) és trófeával (csak hosszú távú formátumban kapható), amely a pár látszólag sportosabb, nem kap jobb teljesítményt vagy tartományt, mint az SE. Ehelyett a trófea négy hangszóró hangját cseréli hat hangszóró számára, vezeték nélküli telefonos töltést, egy 360 fokos parkoló kamerát, 18 hüvelykes (nem pedig 17 hüvelykes) kerekeket, hátsó adatvédelmi üvegt és egy fűtött ajtó tükrök energiaszükkeleti funkcióját.

Az árak 28 495 € -tól kezdődnek a SE Trim -ben, a hosszú távú SE pedig további 2500 font, és a hosszú távú trófea 33 495 font. Tehát az MGS5 alábecsüli a Skoda ELROQ és a KIA EV3 alapvető verzióit, de mindkettő hosszabb távolságú verziót kínál, ha egy kicsit többet költenek.

Tartomány, akkumulátor mérete és töltése

Hatótávolság Wallbox töltési idő Gyors töltés
211 mérföld 8,5 óra (10-100%, 7,4 kW) 24 perc (10-80%, 150 kW)
298 mérföld 11,5 óra (10-100%, 7,4 kW) 28 perc (10-80%, 150 kW)
288 mérföld 11,5 óra (10-100%, 7,4 kW) 28 perc (10-80%, 150 kW)

Az MGS5 szabványos és nagy hatótávolságú formátumban érkezik, az utóbbi mind SE, mind a Trophy Trim -ben kapható. A standard modellek kapnak egy 49 kWh-os akkumulátort, amely lehetővé teszi a hivatalos 211 mérföldes WLTP tartományt. Ez kb. Kilenc órán belül feltölthető egy otthoni faldobozból, és kevesebb mint fél órán belül, ha talál egy gyors töltőt, amely képes tartós 150 kW -ot szállítani, az autó maximális töltési sebességét.

A Trophy Spec a 64kh hosszú tartományú akkumulátor tartományát 10 mérföldre vágja le, de egyébként ugyanazt az alapvető statisztikát kínálja: 28 perces gyors töltés, vagyis körülbelül 11,5 óra 10-100% otthon. A leghatékonyabb összességében a hosszú távú SE, amelyre az MG 4MI/kWh -t igényel – bár a téli vezetés nagyobb hatással lesz, mint az MGS5 néhány riválisánál, mert nincs hőszivattyúja.

Futási költségek és biztosítás

2025 áprilisától egy kicsit többet fizet az EV adóztatásához, mint korábban, 10 GBP elsőéves kamatlábmal és évi 195 GBP-vel. A természetben járó adózás azonban továbbra is nagyon kedvező az EV-k számára, az MGS5 EV a 2025/2026-ra a legalább 3% -os sávba esik. Sem a biztosítási csoport, sem az értékcsökkenési adatok még nem állnak rendelkezésre, bár az MG viszonylag alacsony vételárának a legszorosabb értékcsökkenéstől kell szigetelni.

Teljesítmény, motor és meghajtó

0-62 mph Maximális sebesség Meghajtott kerekek Hatalom
8.0 -as évek 101 mph Hátulsó 168BHP
6.3s 101 mph Hátulsó 228BHP

Amellett, hogy nagyobb akkumulátor-csomagot szerez, a hosszú távú modellek erősebb 228 lóerős hátsó motort kapnak, mint a standard tartományú autók 168 lóerője. Tehát, amíg a súly az SE 1,635 kg-ról 1,680 kg-ra emelkedik a SE hosszú tartományban és 1725 kg-ra a trófea hosszú tartományához, a gyorsulás javul, a leggyorsabb modellek 0-62 mph-t küldnek 6,3 másodperc alatt. A maximális sebesség minden modellnél 101 mph.

Természetesen élénknek érzi magát, és sport módban reagál, megkönnyítve a lehető legtöbb vagy kevés erő mérését. Az előadást a folyékony kezelés kiegyensúlyozza, és bár nem olyan sportos, mint a kisebb MG4, természetes és könnyen vezethető. Az utazás kissé szilárd lehet, különösen az autópályán, de ez nem rosszabb, mint az osztályban sokan, és amikor a városban találja magát, a hátsó szerelt motor felszabadítja a helyet az első kerekeknél egy hasznos szoros forduló kör számára. A jó láthatósággal kombinálva az MGS5 kissé természetes a városi vezetésben.

Belső, műszerfal és infotainment

Ez még az egyik legjobb MG -kabin, amely a régebbi MG modellekből egyaránt lép fel a stílusban és a minőségben. Ez egy egyszerű, intelligens formatervezés, de nem érzi magát túl csupasznak, míg a műbőr burkolata (és a trófeában a mesterséges velúr) textúrát ad, és minőségi hangulatot ad az MGS5-nek. Még jobb lenne, ha ezt a minőségi érzetet nem ellensúlyozná a kemény műanyagok és a műszarvazat jelenléte.

A képernyők jobb erőfeszítéseket tesznek: a 10,25 hüvelykes illesztőprogram-kijelző tiszta és könnyen olvasható, míg a központi 12,8 hüvelykes érintőképernyő gyorsas. A fűtési vezérlők egy részét a képernyőn temették el, de még mindig kap néhány fizikai kapcsolót a ventilátor sebessége és iránya, valamint a lebontás, valamint az audio hangerő és a képernyő otthoni kapcsolója. Még jobb, ha a kapcsolók valóban nagyon jól érzik magukat.

Boot hely, ülések és praktikusság

Hossz Szélesség Magasság Boot Space (ülések fel/le)
1621 mm 1849 mm 4,476 mm 453/1,440 liter

Magas ülőhelyet kap az MGS5 -ben, részben a padló alatti akkumulátorcsomagnak köszönhetően. Még ennél is jobb, ha a magas padló nem kényszeríti a hátsó ülés utak térdét a fülük körül, mint néhány rivális esetében. A hely nagyon jó mind az elülső, mind a hátsó ülésekben, de a vezető és az első utas kissé formátlannak és laposnak találhatja az üléseket-tehát a gyorsabb kanyarodás és a távolsági kényelem támogatása nincs ott a legjobban.

A 458 literes csomagtartó körülbelül az MGS5 osztályának megfelelő-A KIA EV3 460 liter és egy Skoda Elroq kap 470-et. A szokásos padló tárolóhely a kábelek és más knick-hátrányok számára, és a hátsó ülések lapos átfordítása egy versenyképes 1,440 literre terjed ki. Nincs azonban a motorcsomag alatti tároló „Frunk”.

Megbízhatóság és biztonsági besorolás

Az MGS5 túlságosan új ahhoz, hogy az Euro NCAP fejjel eljuttassa egy deformálható akadályba, de a többi közelmúltbeli MG-k nem tettek túl rosszul-az MG HS öt csillagot szerzett 2024-ben, a ZS Hybrid ugyanabban az évben tisztességes négycsillagos besorolást kapott, és az MG4 öt csillagot kapott 2022-ben.

Az „MG Pilot”, az ütközés elkerülésének kollektív kifejezése, a sávbiztonság, a sebességtartó automatika, az aktív vészfékezés és a vak foltok észlelése, a tartományban alapvető. Az MG viszonylag egyszerűvé teszi a nem kívánt funkciók kikapcsolását is, ami ugyanúgy, mert néhányan kissé túlzottak.

Az MGS5 hogyan fog viselkedni a tulajdonosok elégedettségéért és a megbízhatóságért, kevésbé biztos: a márka utoljára halott lett a 2024 -es járművezetői ügyfelek elégedettségi felmérésében. Az MG hétéves, 80 000 mérföldes garanciája meglehetősen nagylelkű, tehát legalább ha az autó rosszul megy, az első néhány tulajdonosnak fedezni kell.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.