Széles körű fejlesztések Tartsa meg a Tesla frissített Y modelljét az elektromos kereszteződés teteje felé
Tesla modell Y ítélet
A frissített Tesla Y modell egy lépés a helyes irányba, megtartva mindazt, ami az eredeti ilyen nagy eladóvá tette, ám érdemes javításokat adva a meghajthatóság, a minőség és a természetesen. A piac jelentősen megváltozott, mióta az Y modell 2021 -ben debütált az Egyesült Királyságban, és a verseny nehezebb és tehetségesebb, mint valaha. Noha a legújabb autó ténylegesen arcmaszk, nem pedig egy teljesen új megközelítés, az Y modell már nagyon jó kiindulási pontot kínál, és minden fontos területen javult.
Részletek, specifikációk és alternatívák
A Tesla Y modell nem kevesebb, mint a világ egyik legkeresettebb autója, és 2025-re egy sor frissítés élvez, amelyek célja a riválisokkal való lépést és a rendkívül népszerű státusának fenntartása. A piaci feltételek és a verseny, hogy ne mondjunk semmit a Tesla valószínűleg túl magas szintű vezérigazgatójának politikájáról, azt jelenti, hogy az Y öregedési modell nem húzza annyira a súlyát, tehát a Tesla azt reméli, hogy az új autó elegendő az érdeklődés megújításához.
A népszerű ötajtós elektromos kereszteződés legújabb verziója olyan stílusfrissítésekkel érkezik, amelyek vagy a megosztó rozsdamentes acél ék, amely a Cybertruck, vagy a Tesla még nem kiadott robotaxija, attól függően, hogy milyen keményen gurulsz, a belső és a minőségjavítások, valamint az összes modell tartományának lendületét.
Az Egyesült Királyságban most három változatban kapható: a 44 990 GBP, 311 mérföldes hátsókerék-meghajtó, a 48 990 GBP, 387 mérföldes hosszú hatótávolságú hátsókerék-meghajtó és a távolságfelvétel, a 364 mérföldes hosszú távolságú négykerék-meghajtó 51 990 fontért. Mindegyik vizuálisan azonos, bármilyen esztétikai különbség a maroknyi festési lehetőségekből és az ötvözött kerékválasztásból, valamint a teljesen fekete vagy fekete-fehér kabin témákból származik.
A vásárlók hozzáadhatják az „Enhanced Autopilot” -t az extra támogatási funkciókhoz, beleértve az automatikus parkolást és az a képességet, hogy félig autonóm módon működjenek a csúszási utakon 3400 fontért, vagy „teljes önjáró” 6800 fontnál, még több funkcióért, valamint egy olyan autó birtoklására, amely képes szinte bárhová vezetni magát a minimális járművezetői beavatkozással ”.
A kulcsfontosságú riválisok közé tartoznak az olyan autók, mint a Hyundai Ioniq 5 és az Audi Q4 E-Tron, amelyek a kimenő Y-modell munkáinak csavarkulcáivá váltak. A minőség és a járművezetői vonzereje azt jelenti, hogy az új verzió jobban felkészült arra, hogy felvegye őket, és a Tesla számára még mindig van a versenytársak számára a valós világ hatékonyságának és az infotain.