Miközben az autóipar villamosítás felé mutató felvonulása során sok gyártó V8-alapú gyártási autós felállítása csökkent vagy abbahagyni, még akkor is, ha ezek a V8 motorok megérdemelnek egy második esélyt, az ilyen típusú hajtómű életben marad és jó marad az utólagos piacon. Valójában vitathatatlanul soha nem volt könnyebb megvásárolni egy nagy teljesítményű teljesítménymotort, mivel sokan most már néhány perc alatt vásárolhatók meg online, vagy egyszerűen csak telefonon megrendelhetők. Ezeknek a láda teljesítményű motorok közül a legerősebb a négyjegyű területre kiterjedő lóerő-outputokat, de az ilyen kivételes energiát kereső vásárlók szintén kivételesen mély zsebekre lesz szükségük.
A ládamotorok sokféle projekthez hasznosak, a lecsupaszított pályak napi játékaitól kezdve a gumiabroncs-dohányzó utcai épületekig. A speciális motorépítők mindig jó helyek a nagy teljesítményű ládamotor vásárlásakor, de vannak olyan lehetőségek is, amelyek közvetlenül a nagy gyártók teljesítménykatalógusaiból állnak rendelkezésre. Kiválasztottunk néhány kedvencünket mind a független szakemberek, mind az autógyártók katalógusaiból, mindegyik több mint 500 lóerővel.
Roush 5,0L RSC Coyote V8 motor – 600 lóerő
A Roushnak és a Fordnak összefonódott története van, de a Roush ládamotor különbözik a standard Ford Crate Engine -től. Számos Roush motor erősebben összpontosít a pálya teljesítményére, és továbbfejlesztett alkatrészeket tartalmaz a Ford motorokhoz képest. Ennek eredményeként gyakran a Roush motorjai képesek magasabb lóerő -kimenetekre, mint a Kék Ovális által kínált gyárban. A Roush jelenlegi Crate Engine sorozatának egyik leghatékonyabb motorja az 5,0 literes RSC Coyote, amelyet a vállalat állítása szerint 600 lóerővel teszteltek.
A Stock Ford Coyote-hez hasonlóan a Roush motornak All-alumínium konstrukciója, változó vezérműtengely időzítése és 5,0 liter, vagy 305 köbcentiméter elmozdulás. A fő különbség azonban az, hogy a Roush egy töltővel illeszkedik a motorhoz, amely több mint 100 lóerőt eredményez az állománymalom felett. Ez elegendő ahhoz, hogy minden olyan autót biztosítson, amely egészséges előnyt szerez a Stop Lights-on, de a Roush webhelye megjegyzi, hogy a motor „csak a kibocsátás-mentes alkalmazásokban használható”. Tehát sajnos az utcai épületek nem-go, legalább jogi szempontból.
Chevrolet LS9 hosszú blokk V8 motor – 638 lóerő
A Chevrolet számos ládamotorot kínál, beleértve a Corvette motorokat, mint például az LT4 és az LS9, de ez utóbbi, amit itt rávilágítunk. Az LS Engine sorozat jó okból az építők körében a kedvenc – megfizethető áron, részvény alkatrészei lényegesen magasabb lóerő -kimeneteleket képesek kezelni, mint a készlet, és egy hatalmas utángyártott. Az utolsó pont különösen fontos, mivel ez azt jelenti, hogy az LS motorok nagyszerű jelölteket tesznek mindenre, a húzás-építkezésektől a készenléti újrahasznosításokig.
A motort másodlagos kézből lehet megvásárolni és újjáépíteni a versenyre kész formába, de közvetlenül a Chevy Performance Parts katalógusából is kapható. Az LS9 hosszú blokk a legerősebb ládamotor, amely jelenleg a katalógus LS család szakaszából kapható, 638 lóerővel. A 6,2 literes vagy 376 köbcentiméteres motor kovácsolt titán-összekötő rudakkal, alumínium blokkkal és kovácsolt alumínium dugattyúkkal rendelkezik. Eredetileg a C6 Corvette ZR1 termelésben jelent meg, ahol tartósságáról vált ismertté. Ma még mindig ugyanolyan tartós, és módosítható, hogy lényegesen magasabb lóerő figurákat hozzon létre, csak a Chevy alkatrészkatalógusból származó alkatrészek felhasználásával. Valójában a márka mérnökei módosították a motort, hogy több mint 1000 lóerőt termeljenek, csak néhány további polcon kívüli alkatrész és E85 üzemanyaggal.
Ford 572CI 385 sorozatú Big Block V8 motor – 655 lóerő
Annak ellenére, hogy nem illeszkedik az egyik gyártójárműjének egy 385 nagy blokkmotorral ebben a században, a motor nagy teljesítményű verziója továbbra is láda formájában kapható a Ford Performance Parts katalógusából. A 385 nagy blokkvonalat a 60 -as években vezették be, és a 90 -es évek végéig a tömegtermelésben maradtak, mindent az izomautóktól a nagy teherbírású teherautókig az eladásra.
Az 572CI (9.4L) nagy blokk, amely ma kapható a Ford alkatrészkatalógusából, egy versenyre kész malom, amelyet a sebességre, nem pedig a nagy teherbírású vontatásra építettek, és 655 lóerőt dob ki a prémium szivattyúgázon. Csomagolja a Super Cobra sugárhajtású hengerfejeket, a kovácsolt acél főtengelyt és az összekötő rudakat, valamint a Diamond Racing által épített dugattyúkat. Mivel ez nem felel meg a modern kibocsátási előírásoknak, a Ford figyelmezteti, hogy csak terepjáró vagy versenyhasználathoz kell használni. Ez sem olcsó, 19 750 dollár tőzsdén jegyzett árcédulával, de a végső régi iskola láda motorját kereső építők számára ez valószínűleg érdemes befektetést tenni.
A BLUEPRINT 632CI BIG BLOCK V8 MOTOR – 815 lóerő
A ládamotor -vásárlóknak, akik nagy blokk teljesítményt keresnek, nem kell választaniuk a Ford motort. A nagyobb független motorépítők, mint például a Blueprint, a GM Big Block motorok nagy teljesítményű láda verzióit kínálják, mint például a 632 köbméter hüvelyk, vagy a 10,4 literes nagyblokkot, amely 815 lóerővel rendelkezik. A 632 Proseries motor több verziója elérhető, a teljesen öltözött teljes ládamotoroktól, amelyek készen állnak a telepítésre, az olcsóbb hosszú blokkokig, amelyek további alkatrészeket igényelnek.
A Blueprint az itt ábrázolt Blackout Reaper Edition formában is kínálja a motort, amely az egész motort lopakodó fekete árnyalatú. Az árak variánsok között változnak, a fenti képen ábrázolt motor 19 499 USD, és a legolcsóbb 800 lóerő hosszú blokk, 15 199 USD -tól. Ez nem sokat mérlegeli a kínált energiát, és a motort vonzó lehetőséggé teszi a különféle pályák és utcai épületek számára. Ahhoz, hogy a motort törvényesen felszereljék az utcai épületekhez, azt egy 1967 -ben vagy korábban regisztrált autóban kell használni, különben kockázatot jelent a kibocsátási törvények hiányosával.
Hemi Helllephant C170 6,2L V8 motor – 1,025 lóerő
Különösen nagylelkű költségvetéssel rendelkező építők és a vágy, hogy a visszapillantó tükörben nagyjából minden mást elhagyjanak, több mint 1000 lóerő -ládamotorral rendelkeznek, beleértve a megfelelően elnevezett C170 Hellephant -ot. A nevet két klasszikus Hemi névtábla, a Hellcat és az Elefánt kombinálásával hozták létre, és a Dodge közvetlen csatlakozási teljesítmény-katalógusán keresztül számos hellephant márkájú motorot kínáltak.
A Hellefant C170 29 995 dollárért kiskereskedelem, ami a legtöbb rajongó számára elérhető. Ez azonban még mindig sokkal olcsóbb, mint a Challenger SRT Demon 170 enyhén használt példájának vásárlása, amely az egyetlen gyártó autó, amely a motort használja. Az írás óta a potenciális vásárlókat hosszú várakozásra állítják be, hogy megkapják a láda -hellefantot is, mivel a közvetlen kapcsolat webhelye úgy sorolja, hogy az új megrendelések beállítása nélkül van.
Ennek ellenére megéri a várakozást, mivel néhány más ládamotor büszkélkedhet ilyen külföldi specifikációval. Az 1 025 lóerő kimenete az öntöttvas blokknak, egy 3,0 literes töltőnek, egy kovácsolt ötvözött acél főtengelynek és kovácsolt ötvözött dugattyúnak köszönhetően lehetséges, a szokásos Hellcat motor számos más frissítése mellett. 6,2 literes vagy 376 köbcentiméter-elmozdulása változatlan marad. A maximális teljesítmény elérése érdekében a hellepánnak E85 üzemanyagra van szüksége, de prémium szivattyúgázon is futtatható.