5 japán autó, amelyet 2025 -ben végre importálhat az Egyesült Államokba

Hírek

Sok JDM vagy japán hazai piaci autó található, amelyeket eddig tiltottak az amerikai talajon. A 25 éves behozatali szabály lehetővé teszi, hogy álmai japán autóját Amerikába importálja a szövetségi jármű-import törvények szerint, és 2025-ben az amerikaiak 2000-től behozhatnak autókat, amelyet a japán piaci autók egyik aranyévének tekintnek. Ezeknek az importnak nem kell elfogadniuk a szövetségi biztonsági előírásokat, de még mindig be kell tartaniuk az állam kibocsátási törvényeit.

Nagyon sok lehetőség közül lehet választani, és vannak olyan nyilvánvaló gyanúsítottak, mint a Nissan Skyline GTR R34 és a nagyon népszerű KEI teherautók. Vannak azonban néhány nagyon ritka autók, amelyek szintén nagy pénzt kérnek, és szórakoztató japánok, amelyek nem szakíthatják meg a bankot. Összeköltöttük a hat japán autó listáját, amelyeket végül behozhat 2025-ben. Ez magában foglalja a nagyon ritka japán példányokat, valamint néhány egyedi autót, amelyek érdekessé teszik a garázsot.

Mitsubishi Evolution VI Tommi Mäkinen kiadás

Mint a listán szereplő mások, ezt a Mitsubishi Lancer evolúciót az Egyesült Államok piacán is betiltották a specifikációi miatt. És bár volt néhány közülük, amelyeket a rajongók már importáltak, az Evolution VI Tommi Mäkinen kiadás volt az EVO VI végső változata. A rally legenda elnevezése, a Tommi Mäkinen kiadás vagy a TME néven ismert, egy egyedi testkészlettel és a Rally Legend eredeti versenyautójának ihlette színpadával.

Opcionális grafikája volt, és semmi sem sikoltozik, mint egy 17 hüvelykes ENKEI kerekek sorozata, amelyeket fehérre festettek. Ezenkívül egy gyorsabb kormányállványt, egy másik turbót is kapott, amely gyorsabb, leengedte a felfüggesztést és a sok további merevítést. További változások közé tartozik néhány jelvény, egy Momo kormánykerék és egy váltógomb, valamint a fekete és piros Recaro ülések, amelyekre a Tommi Mäkinen kiadás rájuk varrott.

A TME által előállított teljes számú dicey alany, míg néhányan azt mondják, hogy csak 2500 darabot készítettek. A nyilvántartás számolásával azonban a Tommi Mäkinen kiadás körülbelül 4092 egysége készítette el az összes különféle modellt és variánsot, mivel körülbelül hét volt. 1999 decemberében indították, ami azt jelenti, hogy most törvényes behozatalra kerülnek az Egyesült Államokban. Ezek az autók átléphetik a hat számjegyű, miután elkezdi ezeket az államokba importálni, ám ezek valóban speciális autók.

Subaru impreza wrx sti s201

A Subaru Impreza STI egy újabb rally legenda, de volt egy nagyon különleges is, amelyet a WRX STI 201 -nek hívtak. Ez volt az egyik legőrültebb megjelenésű Impreza, amelyet valaha a nyilvánosság számára adtak el, és a GC8 alvázon alapultak. Ez nem csak egy karosszériakészlet volt, hanem egy új beviteli és kipufogó rendszer volt, és az ECU -t úgy hangolták be, hogy közel 300 lóerőt előállítson. Subaru szintén megmerítette az alvázot és leengedte a felfüggesztést. Volt egy elülső spirális LSD és egy sugarai kerekek.

A testkészlet önmagában is látvány volt. Nagyobb szellőzőnyílásokat és kanálokat, oldalsó szoknyákat, hátsó lökhárítót kapott, amelynek diffúzora és dupla szárnyú spoilerje volt. Az autó csak 300 egységre korlátozódott, ami még ritkábbá teszi, mint néhány szuperautó. Az egyik megtalálása önmagában meglehetősen nehéz lesz, és ezek sok pénzbe kerülnek, de csak a 2000 -es évre készültek, ami azt jelenti, hogy ezt a történelemnek ez a darabja törvényes az Egyesült Államokba történő behozatali jog törvényes.

Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II

A Nissan Skyline GT-R az évek során sok álomkocsi, de az R34 a Szent Grál sok JDM autó rajongó számára. Az R34 volt a hős autó a gyors és dühös franchise -ban, és mindig is volt az egyetlen tiltott gyümölcs, amelyre mindenki meg akarja kapni a kezét. Az R34-et 1999-től gyártották, és sokan elkezdtek megjelenni az Egyesült Államokban, de 2000 volt az a év, amikor a V-Spec II elindult, és sokkal inkább keresett, mint az eredeti V-Spec.

Az eredeti V-Spec az R34 GTR keményebb alapvető verziója volt, amelyet a pályára szántak. Meratív felfüggesztést, agresszívebb szárnyat és aktív korlátozott csúszási különbséget kapott. A V-Spec II még merevebb felfüggesztést, nagyobb fékeket és egy nagyon hűvös tulajdonságot kapott a szénszálas motorháztető NACA vezetékkel.

Egyéb kiegészítések voltak az alumínium pedálok, az ülések fekete kárpitozása és a fehér színű fordulójelek. Összesen 1 855 V-Spec II épült a japán piacra. A piac megőrült az R34 GTR miatt, és ezen a ponton egyfajta gyűjtő -elemgé váltak, és értéküket szélsőséges szintre emelik.

Suzuki Alto Works RS-Z

A Suzuki Alto önmagában egy legenda. Ez egy KEI autó, ami azt jelenti, hogy bizonyos korlátozásoknak kell betartania, főleg a teljes méret és a motor méretének alapján. Míg a szokásos Alto hétköznapi ingázóként képes átadni, addig az 1999–2000-es Alto Works Rs/Z-t keresik. Ez a forró verzió, és mindent tartalmaz, amire számíthat egy teljesítményregénytől. Kap egy másik karosszériakészletet, nagyon hatalmas és funky megjelenésű spoiler, motorháztető és speciális kerekek is.

Egy 658 cm3-es turbófeltöltős motor sportolásakor az első kerekes meghajtó volt, amikor az automatikushoz párosították, vagy megszerezheti az 5-sebességes kézikönyvet is, amelyet 4WD-vel is választhatunk. Földrésítő (nem igazán) 63 lóerőt és 108 nm nyomatékot hozott létre. Az Alto Works ezen generációja alulértékelt, és Suzuki ezt követően abbahagyta a művek változatát, így az Alto szigorú ingázó autóvá vált. A Works változat csak 15 évvel később jött vissza. Lehet, hogy nehéz megtalálni őket, főleg a kézi 4WD formában, de piszok olcsók és meglehetősen egyediek, valamint az Egyesült Államokban landolt összes behozatal szempontjából.

Toyota korona

A Toyota korona egészen a közelmúltig nem volt szinonim név az Egyesült Államokban, de a japán piacon nagyon népszerű volt a luxust kereső személy számára. 1999 szeptemberében a Toyota elindította a korona 11. generációját. Ez volt a japán luxus ebben az időszakban. Két verzióban érkezett, a királyi és a sportoló, az előbbi pedig a luxus változat, míg az utóbbi a sportosabb volt. Ez a tökéletes eszköz a VIP álmainak megéléséhez, és a korona ez a generáció határozottan figyelő volt.

A 11. generáció összes motorja hat egység volt, 2,5 l és 3,0L között. Ezeknek a koronáknak a legkeresettebb a sportoló verziók, amelyek a legendás 1JZ-GTE turbófeltöltős motorot mutatták be. Ezt a motort a supra -ba is behelyezték, és a legjobb dolog a korona generációjában az, hogy volt egy kocsi verzió is. A változattól és az állapottól függően ezek az autók könnyen 10 000 dollár alatt lehetnek.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.