2026 Bentley Continental GT és Flying Spur Első meghajtó: A legolcsóbb hibrid alig alázatos

Hírek

Megbocsáthatta volna Bentley -t azért, hogy a brit orrát az elektrizációban fordította. Végül is kevés autógyártó készített hatalmas, 12 hengeres motorokat, amelyek annyira központi szerepet játszottak identitásukban, mint a W12 Bentley felállásában. Ehelyett a luxusautó -társaság volt az elsők között, akik átfogták az EV -t, még akkor is, ha a jelenlegi 2035 -es határidő egy kicsit később van, mint az első.

A W12 minden pusztulása csalódás – mérnöki szempontból, ha nem ökológiai szempontból -, nehéz, hogy ne izzadjon, mi helyettesíti azt. Amint azt a Bentley új Continental GT-jében (és annak GTC kabrió testvéreiben) találtuk az Ultra Performance hibrid meghajtóval, egy erős, 4,0 literes iker-turbó gázmotor kombinációja egy lyukas elektromos motorral, amely vonzó plug-in hibrid.

Elég lenyűgöző-és elég drága-, hogy Bentley főzött egy második verziót, azok számára, akiknek nincs szükségük 771 lóerőre és 738 lb-ft nyomatékra. A nagyteljesítményű hibrid ugyanazt a stratégiát veszi igénybe, de itt 671 lóerőt és 686 lb-ft nyomatékot biztosít az új repülő spur, a kontinentális GT és a kontinentális GTC-hez. A 0-60 km / h mindössze 3,5 másodpercig tart, mondja Bentley: lassabb, mint az ultra verzió, persze, de nem sokat.

Ha nem dobja el a brit steed-et, a 25,9 kWh-os akkumulátor jó, csak 50-51 mérföldes elektromos vezetéshez, bár a WLTP cikluson. A Bentley-nek még nem rendelkezik az USA-ciklus-tartomány becsléseivel, bár az ultra-to-toiling Flying Spur Mulliner szintén 50 mérföldre van besorolva, de az EPA tesztjén 30 mérföldre van besorolva. Ábra valami hasonlót itt.

Még mindig nagy, jóképű és kizárólagosság

A kontinentális – akár a kupé, akár az átváltható – ugyanolyan sima néz ki ezekben az új bázis- és azúrkék formákban, mint a meglévő sebesség és a mulliner specifikációkban. Ez nem azt jelenti, hogy nincsenek stílusbeli különbségek, legalábbis ha szemmel látszanak. Az Azure extra ragyogása, beleértve az elülső rácson lévő függőleges lapátokat, valószínűleg a legnyilvánvalóbb azonosítók, bár csillogóbb fényszórókkal is rendelkezik, mint a kontinentális GT sebesség.

A GT és a GTC 18 szabványos színt kínál, míg a kabrió különféle tetőfelvételeket is választhat. A 22 hüvelykes kerekek standardok, jelentős szellőztetett vasfékekkel-10 dugattyús elülső és négy dugattyú hátsó féknyerékkel megragadva-és a szénkerámia fékek opcionálisak.

Időközben azt gyanítom, hogy szilárd érvet tudnék megfogalmazni, hogy miért a Flying Spur a tökéletes válasz az egy autó-garage kihívásra. Könnyedén jóképű, impozáns és emlékezetes, és olyan kegyelme is van, amelyet a pazar négyajtós riválisok gyakran pazarolnak vadászatukban, hogy „modern” és „másképp” tűnjenek. A távolsági úti kirándulások Bentley nagy szedánjának semmi, de találnak néhány csavaró utat, és ez is meglepően izgalmas.

A leginkább koncentrált vezetési dinamika alapkivitelben

A négykerekű kormányzás most már standard, az ikerszelep-lengéscsillapítókkal együtt, és a Bentley az elektronikus korlátozott csúszás differenciálművet (ELSD) készítette-amely a hátsó kerekek közötti energiát és más tényezőktől függően-a standard-illattól függően is. Még mindig négykerék-meghajtó, ezek a negyedik generációs autók most a teljes nyomaték 85% -át a hátsó tengelyre képesek elérni.

Még az új V8 PHEV hajtáslánc leghatékonyabb iterációja nélkül ezek a gyors autók. A repülő spur esetében 0-60 km / h 3,8 másodperc alatt érkezik, mondja Bentley, csak a sebesség vagy a mulliner verziók, mint a sebesség vagy a mulliner verziók. A kontinentális még gyorsabb: 0-60 3,5 másodperc alatt a kupénál, és 3,8 másodperc a cseppt. A sebesség és a mulliner verziók 3,1, illetve 3,2 másodperc alatt végzik el a kemény és a puha tetejét.

Bevallom, több időm volt a Bentayga Speed ​​-ben – a Bentley határozottan ostoba új Performance SUV -ban -, mint az új, nagy teljesítményű hibridek bármelyikében. Ennek ellenére nem tart sokáig, hogy elbűvöljék. Még mindig van ilyen könnyed energia dagálya, az elektromos nyomaték szépen kitölti, amíg a Twin-Turbo V8 csúcspontja 2300 fordulat / perc sebességgel. A nyolc sebességű kettős tengelykapcsoló-sebességváltó elmozdulása alig regisztrál. Ezek gyors, sima, kifinomult autók, amelyek szükség esetén még mindig egyenes ütemben és kezelhetőséggel tudnak kezelni, anélkül, hogy a járművezetőket megkövetelik, hogy kellemetlenséget jelentsenek, amikor az üzemmód a sportról a sokoldalú Bentley beállításra fordul.

Belül a költségvetés és a képzelet az egyetlen korlátozás

Belül a világ továbbra is az osztriga, amikor a kényelmi szolgáltatásokról és a díszítésről van szó (nos, feltételezve, hogy az osztriga szintén készpénzzel van töltve). A szedánhoz négyüléses vagy 4+1 konfiguráció, 15 különféle bőr opció található a standard listán, nyolc fa furnér, egy trió „műszaki” díszítés, mint például a szénszál és a kéttónusú lehetőségek. A Continentalnak 15 búvár, majd nyolc furnér és kettős véner opció is van.

Az összes kézzel készített szépség egy 12,3 hüvelykes központi érintőképernyőt vesz körül-amely opcionálisan forog körül, hogy alternatívaként mutatjon be egy analóg mérőeszközök trióját vagy egy törött furnérot-, hogy a Bentley infotainmentének frissített változatát futtassa. Van egy digitális illesztőprogram-kijelző, és általában nagyon szép Switchgear: egyedi szárok, tökéletesen súlyozott meghajtó üzemmód tárcsa és a szellőzőnyílásokhoz fodros orgonablakos stílusvezérlők. Ha zavaró lennék, felhívhatom a kormánykerék -kapcsolóberendezést, amely, bár egy kicsit felöltözött, még mindig emlékeztet az Audi vezérlőelemére.

Alapvetően, a magmodellek egyenes, rettegett bőr varrást kapnak, míg az Azure gyémántmintával és új 3D -s gyémántmintával rendelkezik az ajtó díszítésén. A „Standard” a kulcsszó, ott: csevegjen a Bentley Mulliner csapattal, a divízióval, amely felelős az ügyfelek költségvetésének átvételéért és a testreszabásokká történő átalakításáért, és lelkesen töltik meg az új útját szinte bármilyen színű, fa, fém vagy más anyaggal, amelyet el tud képzelni. Ez nagymértékben megváltoztathatja a folyamat érzetét.

Legyünk komolyan: nincs szükséged az Ultra -ra

Racionális, ésszerű szempontból a nagy teljesítményű hibrid opciónak több mint elegendőnek kell lennie minden autóvásárló számára. Senki sem nézhet 671 lovat és 686 lb-ft nyomatékot, és komolyan kijelenti őket hiányzó figurák. Akár a két- vagy négyajtós Bentleys meghajtja, az erőátviteli hajtás minden olyan túlzott, mint amire számíthat.

A valóság természetesen nem olyan pragmatikus. Van igény És akkor ott van akarés ez utóbbi csak akkor súlyosbodik, amikor megpróbálja megtartani a sajátját más, uber-gazdasági sofőrökkel szemben. Nem kétlem, hogy az A-Bit-More-Power csábítását és folytatódását folytatja, és folytatja a vásárlókat, miután figyelembe vették az új Bentley-jük OneUpmanship potenciálját.

Talán azonban, hogy a showboating inkább a stílusra, mint a sebességre összpontosít. Kopasz arcú hazugság lenne, ha a kontinentális vagy a Flying Spur „olcsó” új mag- vagy azúrkék verzióit hívjuk, ám ezek minden bizonnyal megfizethetőbb kiindulási pontok, ha a fő cél az, hogy valami erősen testreszabott legyen a Mulliner csapattal.

Bentley még nem jelentette be az autók végső amerikai árazását: ez közelebb kerül a hivatalos bevezetésükhöz az év későbbi szakaszában, remélhetőleg, amikor a zavaró por egy része rendezte a tarifák kérdését. Várjon egy tisztességes delta a nagyteljesítményű hibrid modellek és az Ultra Performance hibridek között, amelyek körülbelül 306 ezer dollárról indulnak egy 2025 -es kontinentális GT sebességre, 336 ezer dollárra a GT Speed ​​Convertible -hez és 276 ezer dollárért egy 2025 -es repülési sebességre.

2026 Bentley Flying Spur és kontinentális ítélet

Bentley elektromos ambíciói-bár a hibrideknél egyelőre nehezebbek-ne állj meg a gáz-elektromos keverékeknél. A negyedik generációs PHEV-k összes iterációjának vezetésével nem tudtam elképzelni, hogy az első teljesen elektromos autó az autógyártó számára. Nem csak az égési motorból származó minimális rezgés, hanem egyáltalán nem; Nem csak 332 lb-ft az elektromos motortól, mielőtt a V8 beindulna, hanem a teljes (és valószínűleg teljesen elárasztott) kimenete, amelyet az E-Drive Bentley telepít.

Ez az első EV nem lesz repülő vagy kontinentális: már tudjuk, hogy új modellvonal lesz, nem pedig a jelenlegi autó riffje. Kisebb SUV, mint a Bentayga, amely elmarad az összes fontos öt méteres (16 láb 4 hüvelyk) hosszúságú jelöléssel, hogy az utcai parkoláshoz jogosult legyen Európában. Először 2026 -ban látjuk, a produkció a következő évben elindul.

Gung-ho, mivel az elektrizációról szól, még mindig azt hiszem, hogy van hely a plug-in hibridek számára. Miközben a Superlative All-elektromos szedán piacán a Lucid’s Air-re (és valószínűleg zafír formájában, ha Bentley költségvetésről beszélünk), a Repülő Spur és a Continentals V8 PHEV-jének kiegyensúlyozott kettősségét nehéz vitatkozni. Mint mindig ezekben a szegmensekben, amelyek messze túlmutatnak a legtöbb sofőr megragadásán, ez többnyire az ego nem mulasztás, amely a még drágább verziókhoz vezet.

Kwik Fit

A Kwik Fit egy független magyar autós médium, amely naprakész hírekkel, tesztekkel és háttérelemzésekkel szolgál mindazoknak, akiket érdekel az autózás világa. Legyen szó új modellekről, technológiai innovációkról vagy iparági változásokról, nálunk hiteles forrásból, közérthetően tájékozódhatsz. Célunk, hogy összekössük az autórajongókat, szakértőket és hétköznapi sofőröket – egy lendületes, modern platformon keresztül.