Megbocsáthatta volna Bentley -t azért, hogy a brit orrát az elektrizációban fordította. Végül is kevés autógyártó készített hatalmas, 12 hengeres motorokat, amelyek annyira központi szerepet játszottak identitásukban, mint a W12 Bentley felállásában. Ehelyett a luxusautó -társaság volt az elsők között, akik átfogták az EV -t, még akkor is, ha a jelenlegi 2035 -es határidő egy kicsit később van, mint az első.
A W12 minden pusztulása csalódás – mérnöki szempontból, ha nem ökológiai szempontból -, nehéz, hogy ne izzadjon, mi helyettesíti azt. Amint azt a Bentley új Continental GT-jében (és annak GTC kabrió testvéreiben) találtuk az Ultra Performance hibrid meghajtóval, egy erős, 4,0 literes iker-turbó gázmotor kombinációja egy lyukas elektromos motorral, amely vonzó plug-in hibrid.
Elég lenyűgöző-és elég drága-, hogy Bentley főzött egy második verziót, azok számára, akiknek nincs szükségük 771 lóerőre és 738 lb-ft nyomatékra. A nagyteljesítményű hibrid ugyanazt a stratégiát veszi igénybe, de itt 671 lóerőt és 686 lb-ft nyomatékot biztosít az új repülő spur, a kontinentális GT és a kontinentális GTC-hez. A 0-60 km / h mindössze 3,5 másodpercig tart, mondja Bentley: lassabb, mint az ultra verzió, persze, de nem sokat.
Ha nem dobja el a brit steed-et, a 25,9 kWh-os akkumulátor jó, csak 50-51 mérföldes elektromos vezetéshez, bár a WLTP cikluson. A Bentley-nek még nem rendelkezik az USA-ciklus-tartomány becsléseivel, bár az ultra-to-toiling Flying Spur Mulliner szintén 50 mérföldre van besorolva, de az EPA tesztjén 30 mérföldre van besorolva. Ábra valami hasonlót itt.
Még mindig nagy, jóképű és kizárólagosság
A kontinentális – akár a kupé, akár az átváltható – ugyanolyan sima néz ki ezekben az új bázis- és azúrkék formákban, mint a meglévő sebesség és a mulliner specifikációkban. Ez nem azt jelenti, hogy nincsenek stílusbeli különbségek, legalábbis ha szemmel látszanak. Az Azure extra ragyogása, beleértve az elülső rácson lévő függőleges lapátokat, valószínűleg a legnyilvánvalóbb azonosítók, bár csillogóbb fényszórókkal is rendelkezik, mint a kontinentális GT sebesség.
A GT és a GTC 18 szabványos színt kínál, míg a kabrió különféle tetőfelvételeket is választhat. A 22 hüvelykes kerekek standardok, jelentős szellőztetett vasfékekkel-10 dugattyús elülső és négy dugattyú hátsó féknyerékkel megragadva-és a szénkerámia fékek opcionálisak.
Időközben azt gyanítom, hogy szilárd érvet tudnék megfogalmazni, hogy miért a Flying Spur a tökéletes válasz az egy autó-garage kihívásra. Könnyedén jóképű, impozáns és emlékezetes, és olyan kegyelme is van, amelyet a pazar négyajtós riválisok gyakran pazarolnak vadászatukban, hogy „modern” és „másképp” tűnjenek. A távolsági úti kirándulások Bentley nagy szedánjának semmi, de találnak néhány csavaró utat, és ez is meglepően izgalmas.
A leginkább koncentrált vezetési dinamika alapkivitelben
A négykerekű kormányzás most már standard, az ikerszelep-lengéscsillapítókkal együtt, és a Bentley az elektronikus korlátozott csúszás differenciálművet (ELSD) készítette-amely a hátsó kerekek közötti energiát és más tényezőktől függően-a standard-illattól függően is. Még mindig négykerék-meghajtó, ezek a negyedik generációs autók most a teljes nyomaték 85% -át a hátsó tengelyre képesek elérni.
Még az új V8 PHEV hajtáslánc leghatékonyabb iterációja nélkül ezek a gyors autók. A repülő spur esetében 0-60 km / h 3,8 másodperc alatt érkezik, mondja Bentley, csak a sebesség vagy a mulliner verziók, mint a sebesség vagy a mulliner verziók. A kontinentális még gyorsabb: 0-60 3,5 másodperc alatt a kupénál, és 3,8 másodperc a cseppt. A sebesség és a mulliner verziók 3,1, illetve 3,2 másodperc alatt végzik el a kemény és a puha tetejét.
Bevallom, több időm volt a Bentayga Speed -ben – a Bentley határozottan ostoba új Performance SUV -ban -, mint az új, nagy teljesítményű hibridek bármelyikében. Ennek ellenére nem tart sokáig, hogy elbűvöljék. Még mindig van ilyen könnyed energia dagálya, az elektromos nyomaték szépen kitölti, amíg a Twin-Turbo V8 csúcspontja 2300 fordulat / perc sebességgel. A nyolc sebességű kettős tengelykapcsoló-sebességváltó elmozdulása alig regisztrál. Ezek gyors, sima, kifinomult autók, amelyek szükség esetén még mindig egyenes ütemben és kezelhetőséggel tudnak kezelni, anélkül, hogy a járművezetőket megkövetelik, hogy kellemetlenséget jelentsenek, amikor az üzemmód a sportról a sokoldalú Bentley beállításra fordul.
Belül a költségvetés és a képzelet az egyetlen korlátozás
Belül a világ továbbra is az osztriga, amikor a kényelmi szolgáltatásokról és a díszítésről van szó (nos, feltételezve, hogy az osztriga szintén készpénzzel van töltve). A szedánhoz négyüléses vagy 4+1 konfiguráció, 15 különféle bőr opció található a standard listán, nyolc fa furnér, egy trió „műszaki” díszítés, mint például a szénszál és a kéttónusú lehetőségek. A Continentalnak 15 búvár, majd nyolc furnér és kettős véner opció is van.
Az összes kézzel készített szépség egy 12,3 hüvelykes központi érintőképernyőt vesz körül-amely opcionálisan forog körül, hogy alternatívaként mutatjon be egy analóg mérőeszközök trióját vagy egy törött furnérot-, hogy a Bentley infotainmentének frissített változatát futtassa. Van egy digitális illesztőprogram-kijelző, és általában nagyon szép Switchgear: egyedi szárok, tökéletesen súlyozott meghajtó üzemmód tárcsa és a szellőzőnyílásokhoz fodros orgonablakos stílusvezérlők. Ha zavaró lennék, felhívhatom a kormánykerék -kapcsolóberendezést, amely, bár egy kicsit felöltözött, még mindig emlékeztet az Audi vezérlőelemére.
Alapvetően, a magmodellek egyenes, rettegett bőr varrást kapnak, míg az Azure gyémántmintával és új 3D -s gyémántmintával rendelkezik az ajtó díszítésén. A „Standard” a kulcsszó, ott: csevegjen a Bentley Mulliner csapattal, a divízióval, amely felelős az ügyfelek költségvetésének átvételéért és a testreszabásokká történő átalakításáért, és lelkesen töltik meg az új útját szinte bármilyen színű, fa, fém vagy más anyaggal, amelyet el tud képzelni. Ez nagymértékben megváltoztathatja a folyamat érzetét.
Legyünk komolyan: nincs szükséged az Ultra -ra
Racionális, ésszerű szempontból a nagy teljesítményű hibrid opciónak több mint elegendőnek kell lennie minden autóvásárló számára. Senki sem nézhet 671 lovat és 686 lb-ft nyomatékot, és komolyan kijelenti őket hiányzó figurák. Akár a két- vagy négyajtós Bentleys meghajtja, az erőátviteli hajtás minden olyan túlzott, mint amire számíthat.
A valóság természetesen nem olyan pragmatikus. Van igény És akkor ott van akarés ez utóbbi csak akkor súlyosbodik, amikor megpróbálja megtartani a sajátját más, uber-gazdasági sofőrökkel szemben. Nem kétlem, hogy az A-Bit-More-Power csábítását és folytatódását folytatja, és folytatja a vásárlókat, miután figyelembe vették az új Bentley-jük OneUpmanship potenciálját.
Talán azonban, hogy a showboating inkább a stílusra, mint a sebességre összpontosít. Kopasz arcú hazugság lenne, ha a kontinentális vagy a Flying Spur „olcsó” új mag- vagy azúrkék verzióit hívjuk, ám ezek minden bizonnyal megfizethetőbb kiindulási pontok, ha a fő cél az, hogy valami erősen testreszabott legyen a Mulliner csapattal.
Bentley még nem jelentette be az autók végső amerikai árazását: ez közelebb kerül a hivatalos bevezetésükhöz az év későbbi szakaszában, remélhetőleg, amikor a zavaró por egy része rendezte a tarifák kérdését. Várjon egy tisztességes delta a nagyteljesítményű hibrid modellek és az Ultra Performance hibridek között, amelyek körülbelül 306 ezer dollárról indulnak egy 2025 -es kontinentális GT sebességre, 336 ezer dollárra a GT Speed Convertible -hez és 276 ezer dollárért egy 2025 -es repülési sebességre.
2026 Bentley Flying Spur és kontinentális ítélet
Bentley elektromos ambíciói-bár a hibrideknél egyelőre nehezebbek-ne állj meg a gáz-elektromos keverékeknél. A negyedik generációs PHEV-k összes iterációjának vezetésével nem tudtam elképzelni, hogy az első teljesen elektromos autó az autógyártó számára. Nem csak az égési motorból származó minimális rezgés, hanem egyáltalán nem; Nem csak 332 lb-ft az elektromos motortól, mielőtt a V8 beindulna, hanem a teljes (és valószínűleg teljesen elárasztott) kimenete, amelyet az E-Drive Bentley telepít.
Ez az első EV nem lesz repülő vagy kontinentális: már tudjuk, hogy új modellvonal lesz, nem pedig a jelenlegi autó riffje. Kisebb SUV, mint a Bentayga, amely elmarad az összes fontos öt méteres (16 láb 4 hüvelyk) hosszúságú jelöléssel, hogy az utcai parkoláshoz jogosult legyen Európában. Először 2026 -ban látjuk, a produkció a következő évben elindul.
Gung-ho, mivel az elektrizációról szól, még mindig azt hiszem, hogy van hely a plug-in hibridek számára. Miközben a Superlative All-elektromos szedán piacán a Lucid’s Air-re (és valószínűleg zafír formájában, ha Bentley költségvetésről beszélünk), a Repülő Spur és a Continentals V8 PHEV-jének kiegyensúlyozott kettősségét nehéz vitatkozni. Mint mindig ezekben a szegmensekben, amelyek messze túlmutatnak a legtöbb sofőr megragadásán, ez többnyire az ego nem mulasztás, amely a még drágább verziókhoz vezet.